بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51280
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 2 آذر 97 3:30 ب.ظ

الماسی: دو مطالبه اصلی مردم سیراف را محقق کردیم

به گزارش ثلاث و به نقل از کانال رسمی سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی،  سرکار خانم دکتر الماسی به مناسبت هفته وحدت و بسیج در نماز جمعه اهل سنت سیراف حضور یافت و به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت. نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان […]

به گزارش ثلاث و به نقل از کانال رسمی سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی،  سرکار خانم دکتر الماسی به مناسبت هفته وحدت و بسیج در نماز جمعه اهل سنت سیراف حضور یافت و به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر در ابتدای سخنان خود بیان کرد: بسیج، مظهر استقامت و تلاشگری برای سازندگی و توسعه ایران است. توام شدن هفته وحدت و بسیج فرصت بزرگی در اختیار ما قرار داده است که با یکدلی و تک صدایی به رشد و توسعه شهر و دیارمان کمک کنیم.

دکتر الماسی در رابطه با مطالبات مردم سیراف گفت: دو خواسته ویژه مردم سیراف از بنده در ابتدای نمایندگی داشتند (استقرار بخشداری در سیراف و دیگری گمرک بود) که مردم و مسئولین میدانند و با افتخار اعلام میکنم که هر دو مطالبه ویژه مردم سیراف محقق شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: گمرک سیراف که باتوجه به تاریخ ٢١٠٠ ساله تجارت دریایی سیراف دغدغه شخصی بنده هم بود با کمک شورای شهر سیراف، امام جمعه محترم و فرماندار کنگان در هفته های آتی با حضور مدیرکل گمرک و بنادر در سیراف تاسیس می شود.

الماسی در رابطه با تبدیل شدن سیراف از شهر به بخش تاکید نمود: بخشداری سیراف در جلسه هیئت دولت مصوب شده است و بعد از طی مراحل قانونی به زودی در سیراف مستقر خواهد شد. انتظار من این است که با بخش شدن سیراف روند رشد و توسعه آن به همت مسئولین و مطالبه گری مردم ان شاالله سرعت بیشتری گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با دیگر اقداماتی که از محل اعتبارات نفت و پکیج ۶٠٠ میلیاردی برای شهر سیراف به مبلغ ٢۵ میلیارد و ١٠٠ میلیون اختصاص یافته است را به شرح ذیل بیان کرد:

-اختصاص مبلغ ٢٠ میلیارد تومان برای ساخت اسکله سیراف.

-کمک به احداث اورژانس جاده ای سیراف با اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیون تومان.

-اعتباری بالغ بر ٢میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان به مدرسه شهید یگانه سیراف اختصاص یافته است.

-کمک به احداث سالن چندمنظوره آموزش و پرورش سیراف با مبلغ ١ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان.

-اختصاص اعتبار ۵٠٠ میلیون تومانی برای کمک به احداث پارک ورزشی ساحلی سیراف.

 

الماسی در پایان ضمن تشکر از تلاش های شورای اسلامی شهر و شهردار، امام جمعه معزز و دیگر مسئولین شهر سیراف بیان کرد: بزرگترین افتخار و هدیه الهی خدمتگزاری به مردم است و امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد که زین پس بتوانیم تلاش های بیشتری در جهت آسایش مردم عزیز به انجام رسانیم.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن