بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5238
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 مهر 93 4:25 ب.ظ

صعود تیم حرم گناوه به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان

ثلاث: مدیرعامل باشگاه حرم گناوه گفت: تیم فوتبال ساحلی بانوان این باشگاه با وجود مشکلات حاد مالی و بی بضاعتی توانست به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشور راه یابد. به گزارش ثلاث ؛ اسماعیل کشتکار روزچهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم که به عنوان تنها نماینده استان بوشهر دراین مسابقات […]

ثلاث: مدیرعامل باشگاه حرم گناوه گفت: تیم فوتبال ساحلی بانوان این باشگاه با وجود مشکلات حاد مالی و بی بضاعتی توانست به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشور راه یابد.

به گزارش ثلاث ؛ اسماعیل کشتکار روزچهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم که به عنوان تنها نماینده استان بوشهر دراین مسابقات شرکت کرده بود، بدون هیچ گونه حمایت و مساعدت مالی مسوولان ورزش استان بوشهر پا به این مسابقات گذاشت و توانست با درخشش و تعصب بازیکنان و تلاش کادر فنی به دور نهایی راه یابد.

وی اضافه کرد: درسطح شهرستان گناوه تنها شورای اسلامی شهر و رییس اداره ورزش وجوانان به این تیم کمک و مساعدت کردند.

کشتکار افزود: شورای اسلامی شهر هزینه ورودی این تیم به مسابقات را پرداخت و رییس ورزش وجوانان بیش از حد توان خود، به این تیم کمک کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به صعود این تیم به مرحله نهایی، میزبانی این مرحله به کمیته فوتبال ساحلی پیشنهاد شده تا در گناوه برگزارشود.

مدیرعامل باشگاه بانوان حرم گناوه گفت: امیدواریم مسوولان ذی ربط دراستان بوشهر چتر حمایتی خود را بر سر این تیم بگسترانند تا بازیکنان آن بتوانند درمرحله نهایی به موفقیت دست یابند.

وی یادآورشد: شهرداری بندرعباس، سبحان تیران اصفهان و هیات فوتبال کرمان به همراه حرم گناوه به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر ساحلی کشور صعود کردند.

کشتکار گفت: دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور درهفته جاری در زمین ساحلی مجتمع تفریحی و ساحلی مروارید خزر رشت با حضورهشت تیم درقالب دو گروه الف و ب برگزارشد.

وی ادامه داد: در گروه الف این مسابقات تیم آرسن میناسیان گیلان، سبحان تیران اصفهان، خزرپوشان مازندران و هیات کرمان و در گروه ب نیز حرم گناوه، شهرداری شهر جدید هشتگرد، شهرداری بندرعباس و فارسان چهارمحال حضور داشتند.

کشتکار گفت: با توجه به این که مرحله نهایی این مسابقات به صورت متمرکز و دوره ای دریک نقطه برگزار خواهدشد، امیدواریم پیشنهاد میزبانی این تیم مورد موافقت مسوولان کمیته فوتبال ساحلی کشور قرار گیرد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن