بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 6:14 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52582
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 22 بهمن 97 4:06 ب.ظ

نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه کشور:

ولایت فقیه مصونیت بخشِ کشور است

  به گزارش ثلاث حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت در آیین پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مصلای کنگان ، ولایت فقیه را مایه مصونیت نظام دانست و افزود: هر قلم ، بیان و حرکت و اقدامی که در جهت تضعیف ولی فقیه صورت گیرد گامی برای تضعیف نظام است. وی بیان نمود: زنان […]

 

به گزارش ثلاث حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت در آیین پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مصلای کنگان ، ولایت فقیه را مایه مصونیت نظام دانست و افزود: هر قلم ، بیان و حرکت و اقدامی که در جهت تضعیف ولی فقیه صورت گیرد گامی برای تضعیف نظام است.

وی بیان نمود: زنان و مردان بصیر و انقلابی با پشتیبانی از ولی فقیه زمان توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و امروز نیز اطاعت از ولی فقیه مایه بقا و دوام نظام دینی شده است.

این مقام مسئول وحدت را رمز و راز پیروزی انقلاب و تداوم نهضت دانست و بیان نمود: امروز شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی و هر کسی که خلاف وحدت حرکت کند مزدور دشمن است.

صداقت افزود: همبستگی فرق اسلامی و قومیت ها و احزاب و طیف های سیاسی ضرورت امروز کشور است.

نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: ملت ولایی ایران با بصیرت و آگاهی و با صبر و استقامت این راه را ادامه می دهند و به فضل الهی انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی مصلح و منجی کل امام زمان(عج) متصل خواهد شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در قرن معاصر انقلابی با حاکمیت و محوریت دین بعنوان نسخه نجات بخش امت ها است و جمهوری اسلامی ایران سرآغاز حکومت الله بر جهان است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن