بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53193
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 اسفند 97 3:06 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان؛

ایام نوروز فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم کنگان است

ثلاث – فرماندار کنگان گفت: عملکردها در ایام نوروز به گونه‌ای باشد که نوروزی خاطره انگیز در ذهن مسافران، گردشگران تداعی کند.

به گزارش ثلاث ، فتح الله نوروزی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: سواد آموزی یکی از ارکان اصلی برای توسعه یک جامعه است به همین منظور اگر خواهان توسعه در ابعاد مختلف هستیم باید به سواد آموزی و ارتقا جایگاه علمی توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از مؤثرترین نهادهای اجتماعی است، افزود: آموزش و پرورش رسالت و مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل جدید بر عهده دارد.

فرماندار کنگان تصریح کرد: برای کسب نتیجه مناسب در آینده باید امروز یک برنامه مدون و طولانی مدت برای ارتقا بخش آموزش و فرهنگ داشته باشیم چرا که نتایج فعالیت در این دو زمینه دیر بازده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: رشد شخصیت و انتقال آداب و ارزش‌ها به نسل نوپا و آینده ساز جامعه از اهداف آموزش و پرورش است و باید به منظور اصلاح رفتارهای اجتماعی، ایجاد نگرش مثبت و پرورش شهروند خوب آگاه به حقوق خود و قوانین مدنی در عرصه زندگی اجتماعی طرح‌های کارشناسی شده‌ای برنامه ریزی و اجرا شود.

وی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش پویا و رو به پیشرفتی داشته باشیم باید از حداقل‌ها، حداکثر استفاده را داشته باشیم.

فرماندار کنگان با بیان اینکه آموزش یکی از اصول اولیه برای داشتن یک جامعه آگاه است، گفت: در همین راستا کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها و توانمند سازی معلمین برنامه ریزی و اجرا شده است.

نوروزی به پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: سالن چند منظوره سیراف پیمانکار آن معرفی شده و در مناسب‌ترین مکان در مدارس انجام گردد، تا از ظرفیت آن در آینده بخوبی استفاده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، بیان کرد: لازم است فضای ستاد اسکان به گونه‌ای آماده شود که بتوان پیام و فرهنگ شهرستان را به مسافران انتقال دهد.

فرماندار کنگان با عنوان اینکه خدمت به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم شهرستان است، اظهار داشت: عملکردها در ایام نوروز به گونه‌ای باشد که نوروزی خاطره انگیز در ذهن مسافران، گردشگران تداعی کند.

نوروزی با بیان اینکه آموزش و پرورش همیشه در بحث اسکان مسافران در ایام نوروز موفق عملکرد است، گفت: باید از کلیه زیر ساخت‌ها جهت جذب مسافران آماده شود تا هموطنان نگاه عبوری به این شهرستان نداشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند says:

    همین الانش مسافرها …….نه جای پارک هست نه نشستن ساحل شده قرق یه مشت مسافر فقط یه ماساژور کم دارن و یه سونا و جکوزی از ثلاث تعجب میکنم چرا در مورد آخر هفته ها که مسافر ها هجوم میارن تو کنگون خراب شده هیچ نمی نویسه احتمالا شما هم خریدن میخوام صد سال سیاه مسافر نیات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن