بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53943
تعداد نظرات:۱۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 20 فروردین 98 5:20 ب.ظ

اخبار انتخاباتی حوزه جنوب استان بوشهر

دکتر عسکر جلالیان، داوطلب انتخابات مجلس می شود

ثلاث- دکتر عسکر جلالیان، که هم اکنون مدیر کل امور مجلس وزارت دادگستری می باشد، قصد حضور در انتخابات مجلس را دارد.

 

 

به گزارش ثلاث، با فرا رسید سال ۹۸ موضوع مهم انتخابات مجلس یازدهم  اندک اندک به صدر اخبار خواهد آمد؛ انتخاباتی که  در اسفند ماه ۹۸ برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود طبق روال اتخابات مجلس هر دوره، نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم نیز از ماه های پیش رو به صورت چراغ خاموش و غیر رسمی فعالیت های خود را آغاز کنند.

در حوزه های انتخابی انتخابات مجلس ۹۸ که اکثریت آرا به دست نیاید، باید دور دوم در تاریخ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود تا تکلیف کرسی های باقی مانده نیز روشن شود. انتخابات پیش رو در ۳۱ استان کشور برای ۲۹۰ کرسی مجلس خواهد بود.

با توجه به تلاش گسترده دشمن جهت نا امید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

رسانه ها به مانند همیشه در خط مقدم این رویداد سیاسی، اجتماعی بزرگ قرار دارند و باید به درستی مردم را نسبت به این انتخابات اگاه سازند و انان را به سمت حضور پر شور هدایت کنند.

در همین راستا، رسانه ثلاث قصد دارد بدون جانبداری، از هم اکنون ، آرام ارام فضای پیرامونی را به سمت انتخاباتی پر شور، سالم و آگاهانه هدایت کند.

از گوشه و کنار حوزه جنوب استان بوشهر زمزمه هایی مبنی بر اعلام امادگی برخی از نخبگان و فرهیختان این منطقه، جهت حضور در انتخابات پیش رو به گوش می رسد.

 

شنیده ها حاکی از ان است، دکتر عسکر جلالیان، که هم اکنون، مدیر کل امور مجلس وزارت دادگستری  می باشد، قصد حضور در انتخابات پیش رو را دارد. در گفتگوی کوتاه تلفنی خبرنگار ثلاث با دکتر جلالیان، وی این موضوع را تایید نمود.

 

دکتر عسکر جلالیان هم اکنون مدیر کل امور مجلس وزارت دادگستری  است.

—-

خبرهای انتخاباتی حوزه جنوب استان بوشهر را از طریق سایت خبری ثلاث دنبال کنید.

 

قابل ذکر است که اطلاعات شخصی و شغلی افرلدی که به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس در ثلاث درج می شود، از خود این افراد اخذ می گردد و با تایید خود انها منتشر می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. علی says:

    با سلام و خدا قوت
    خبر خوب و امید بخشی است.
    دکتر جلالیان مردی توانمتد و پرتلاش هستند. واقعا به درد منطقه خودمان میخورد.
    آرزوی موفقیت

  2. مسیح says:

    یک مهره سوخته هستش که دیگه اینجا رای نمی آورد .
    ادم عاقل از یک سوراخ ده بار نیش نمیخورد

    • حسن says:

      اتفاقا ایشان قدرتمندتر و با تجربه بیشتر میتواند خیلی بهتر به نفع منطقه باشد. بعد از نمایندگی مجلس هشتم هم پست های مختلفی در کشور( معاون پیام نور، معاون وزارت دادگستری) داشته و یک مهر کاملا موثر بوده و هست. با سواد، توانا، قدرتمند و ….

    • وبگرد says:

      آزموده را آزمودن خطاست.چه منافعی در نمایندگی مجلس هست که ایشان حاضر هست بازهم ریسک حضور در انتخابات را قبول کند؟؟؟ایشون یک مهره سوخته است.

    • نقی says:

      اگر دکتر جلالیان عملکرد خوبی نداشت، بله حق با شماست و دیگر نباید آزموده شود. ولی شما از روی قصد و غرض نظر میدید متاسفانه.

  3. جمی says:

    ایشون ……. پست و صندلی های مدیریتی هستن….جهت رسیدن به هدفشون هراقدامی انجام میدن …………….. که از ویژگی های بارز و منحصر به فرد ایشون هست بهره می گیرند و متاسفانه عوام فریب این ظاهرسازی ها میخورند…البته مسولینی که بیشتر این آقا رو می شناسن الان دارن کمک می کنن و روشنگری می کنن….به هرحال من ایشون رو از نزدیک می شناسم و خداشاهده اون دوره که به مجلس رفت با جان و دل براش کار کردیم ولی متاسفانه….اگر از نزدکان و افراد منصف سوال بگیرید،مطمنا به همین پاسخ خواهید رسید.خدا عاقبت همه رو به خیر کنه…ان شاءالله

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی با عرض پوزش ! بخشی از دیدگاه شما ویرایش شد

    • جعفر says:

      مشخصه که شما جمی نیستی و داری بنام جمی ها تمام میکنی. دکتر جلالیان یکی از نماینده های موفق مجلس بوده اند. حل مشکل آب، گاز، برق، دانشگاه بسیاری از راه ها و و و و . تهران نیز مدیر کشوری و موفقی بوده که بعد از مجلس معاون پیام نور کشور و معاون وزیر دادگستری بوده. همه نماینده ها تلاش خودشان رو کرده اند ولی ببینید که کدوم نماینده بعد از مجلس حتی یک پست استانی داشته؟؟؟
      آرزوی موفقیت برای دکتر جلالیان

    • Kosar says:

      دنبال پست استانی هستی؟
      برو پست کشوری دکتر احمدی رو سرچ کن ، کجای کاری ، من اومدم اطلاعات جمع کنم از کاندیدا واسه جلالیان فقط همین ی مورد رو تو ده خط نوشتن معاون وزیر بوده معاون وزیر شده معاون وزیره ، تمام، خسته نباشن ولی با مدرک دکترا یا کارشناسی ادبیات عرب نمیشه مملکتو چرخوند بهتره به معلمیشون ادامه بدن :))))))))

  4. محسن says:

    با سلام و تشکر از ثلاث
    دکتر جلالیان فردی پرتلاش، قوی و پرارتباط است که تلاش های ایشان در مجلس هشتم و نیز بعد از آن که نشان می دهد فردی کوشا و همیشه در صحنه است. ان شالله دوباره رای بیارن و منشا مثبت برای منطقه باشند

  5. ناشناس says:

    دکتر جلالیان یادکترالماسی یکی باید وارد انتخابات مجلس شوند دوتایی به ضرر جم میباشد

  6. عیسیب says:

    سلام
    دکتر جلالیان فردی پر تلاش و قدرتمند است. ایبشان واقعا شایسه نماینده مجلس است. دیدم که میگم . بنده در بنک با تمام توانم بهش کمک خواهم کرد

    • ناشناس says:

      سلام دکتر جلالیان شخصی مدیر مدبر ودارای سابقه ای درخشان مدیریتی میباشد واز ایشان حمایت مکنیم

  7. سلمتن says:

    یه ذره فکر کردن درباره ادمی با این همه تجربه و قدرت.
    داره برای خدمت کردن به مردی که اینقدر حقشون ضایع شده در جایی که دور تا دورمون کارو پول شغل هست چرا باید بیکار داشته باشیم چون کسی نبوده حقمون بگیره ولی این مرد باتمام توان و قدرت داره میاد برای نجات جوانها رای ما دکتر جلالیان

    • سلمان. سلطان says:

      به کسی رای بدین که قدرتش بیشتر از بقیه باشه تابتونه حقمون از ظالمان بگیره
      خدا پشتو پناهت دکتر جلالیان

      باتمام وجود وتا جایی که بتونم برات تبلیغ سالم میکنم به امید پیروزی جوان های جمی و مظلوم وبی پناه (منظورم بی پارتیه) باشما هستن دکتر جلالیان

  8. ناشناس says:

    سلام درود بر دکتر جلالیان بزرگ مرد عزیز به نمایندگی ایل بختیاری دزفول
    زنده باد دکتر جلالیان با تمام وجود همایتت میکنیم

  9. ناشناس says:

    عالی هست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن