بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54247
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 3 اردیبهشت 98 4:54 ب.ظ

حجم بالای مراجعین به بیمارستان کنگان؛

بهره مندی ۸ هزار نفر در سال ۹۷ از خدمات سی تی اسکن بیمارستان کنگان

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: در سال ۹۷ تعداد ۸۱۶۲ نفر از خدمات سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان بهره مند شده اند که این موضوع نشانگر حجم بالای مراجعین به این بخش است.

 

ثلاث، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، دکتر حسن حیدری اظهار داشت:   سی تی اسکن بیمارستان کنگان از بخش های بسیار فعال با تعداد مراجعین بالا می باشد. مراجعین به این بخش از شهرستان های جنوبی استان بوشهر می باشند.

وی افزود: سی تی اسکن به عنوان زیر ساخت تشخیصی در بیمارستان کنگان است که سال هاست در این مرکز درمانی قرار دارد و مردم از خدمات آن استفاده می کنند.   

رئیس بیمارستان املم خمینی(ره) کنگان عنوان کرد: در کنار همه خدمات ارائه شده در سال گذشته، ۸ هزار و ۱۶۲ نفر در سال ۹۷ از خدمات سی تی اسکن در بیمارستان کنگان بهره مند شده اند که رقم قابل ملاحظه ای می باشد. در این راستا جا دارد از تلاش های پرسنل بخش سی تی اسکن قدردانی می نمایم.

 

علی یوسفی، مسئول بخش تصویربرداری بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: به طور میانگن ماهانه ۶۸۰  نفر در بیمارستان کنگان از خدمات سی تی اسکن( در سال گذشته) استفاده کرده اند.

وی افزود:  تمام تلاش ما به همراه پرسنل بخش تصویربرداری، ارائه خدمات مطلوب در کوتاه ترین زمان به مراجعین است که ان شاءالله موجب رضایتمندی آنان گردد.

مسئول بخش تصویربداری بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: از تلاش شبانه‌روزی کارکنان بخش سی تی اسکن بیمارستان کنگان قدردانی می کنم.
   

” برای انجام سی تی اسکن از اشعه ایکس استفاده می شود. در این روش، باریکه نازکی از اشعه ایکس (مانند باریکه اشعه لیزر) به اندام بیمار تابانده می شود.

این اشعه از تمامی بافت هایی که سر راه آن قرار دارند عبور کرده و مقداری از آن که از طرف مقابل اندام خارج می شود ، توسط دتکتور Detector یا آشکارساز های حساسی دریافت می گردد. “

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن