بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55726
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 31 تیر 98 9:02 ق.ظ

اعزام نخستین کاروان حاجیان بوشهری به حج / کوچکترین زایر ۱۸ و بزرگترین ۸۵ سال سن دارند

حج و زیارت استان بوشهر: نخستین کاروان حاجیان بوشهر، دیلم و کنگان ساعت ۵:۴۰ بامداد دوشنبه در قالب یک پرواز از فردوگاه بین المللی این استان عازم سرزمین وحی شدند.

جانشین مدیریت حج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال ۸۱۱ زائر بوشهری در قالب هفت کاروان و چهار پرواز از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) از فرودگاه بین المللی بوشهر به فرودگاه جده اعزام می شوند.

به گزارش ثلاث : حسین ویسه روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دومین کاروان که شامل زائران شهرستان های دشتی، تنگستان و دشتستان است ساعت ۶:۳۰ صبح روز یکم مرداد ماه، کاروان سوم که زائران شهرستان های دیر، کنگان و جم را در بردارد ساعت ۱۲:۳۵ ظهر همان روز اعزام می شوند.
وی بیان کرد: چهارمین کاروان حاجیان بوشهری مربوط به اهل تسنن نخل تقی، عسلویه و هرمزگان است که ساعت ۲۳:۳۰ اول مرداد ماه به جده پرواز می کنند.
ویسه گفت: حاجیان بوشهری امسال مدینه بعد هستند و تاریخ برگشت آنها یکم شهریورماه اعلام شده اما ساعت پرواز آنان اعلام می شود.
جانشین مدیریت حج و زیارت استان بوشهر گفت: کوچکترین سن حاجیان مرد بوشهر ۲۵ و بزرگترین ۸۰ سال و در بخش بانوان نیز کوچکترین زایر ۱۸ و بزرگترین ۸۵ سال سن دارند.
وی اضافه کرد: ۵۵ درصد زائران خانه خدا از استان بوشهر مردان و ۴۵ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن