بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5616
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 15 مهر 93 7:10 ب.ظ

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان کنگان+عکس

  عباس تبرکی درآغازین روز هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان کنگان با تجلیل از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی گفت:برقراری نظم و امنیت در کشور مدیون تلاش جان بر کفان نیروی انتظامی است. وی گفت: از ویژگی های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مزین بودن به زیور رافت و فروتنی […]

 

عباس تبرکی درآغازین روز هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان کنگان با تجلیل از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی گفت:برقراری نظم و امنیت در کشور مدیون تلاش جان بر کفان نیروی انتظامی است.

وی گفت: از ویژگی های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مزین بودن به زیور رافت و فروتنی در کنار اقتدار است.

رییس شورای تامین شهرستان کنگان با تبریک دهه ولایت و امامت و با بیان اینکه آفت جوامع بشری زیاده خواهی و خودخواهی است گفت:دهه ولایت دهه نوید بخش صلح ، آزادی و عدالت است و امروز جهان بشریت برای گذر از این تاریکی ها و ظلمات نیازمند تاسی به سیره امیرالمومنین علی علیه السلام است.

فرمانده انتظامی شهرتان کنگان نیز گفت: نیروی انتظامی با همکاری سایر نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضا توانسته امنیت را در این منطقه حاکم کند و امروز طبق آمار شهرستان کنگان از امن ترین نقاط استان بوشهر و کشور است.

سرهنگ کرم دشتیان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه نیروی انتظامی گفت:در ۶ ماهه اول سال جاری به همت ماموران انتظامی ۷ باند سارقین متلاشی و ۱۱۸ نفر سارق دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

در این مراسم از افسران نمونه نیروی انتظامی و دریابانی تجلیل شد./ابوذر حسین پور

 

عکس: ابوذر حسین پور

 

 

 

IMG_0828 IMG_0835 IMG_0836 IMG_0842 IMG_0847 IMG_0848 IMG_0853 IMG_0854 IMG_0865 IMG_0876 IMG_0880 IMG_0881

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن