بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56214
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 2 شهریور 98 1:27 ب.ظ

طرح آبخیزداری کنگان و بنک کلنگ زنی شد

ثلاث- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کلنگ‌زنی طرح آبخیزداری کنگان و بنک که ششمین نقطه آبخیزداری بود که طبق پیش بینی این طرح قرار است در ۱۹ نقطه در سطح استان انجام شود.

ثلاث: سعید زرین‌فر پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های اقتصادی  ضمن تبریک هفته دولت، با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهرستان کنگان اظهار داشت: کلنگ‌زنی طرح آبخیزداری کنگان و بنک که ششمین نقطه آبخیزداری بود که طبق پیش بینی این طرح قرار است در ۱۹ نقطه در سطح استان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: این طرح، از طرح‌های زیرساختی برای شهرستان است و از آسیب‌های شدید در برابر سیل و باران‌های شدید جلوگیری و منابع آب را به‌ صورت بلند مدت برای کشاورزی منطقه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به آغاز طرح گازرسانی به شهرک صنعتی کنگان بیان داشت: به دلیل وجود صنایع مختلف پایین‌ دستی در شهرک صنعتی کنگان این طرح آغاز می‌شود و ان شالله در دهه فجر افتتاح می‌شود.

زرین‌فر گفت: طرح بومگردی در حومه شهرستان کنگان از دیگر طرح‌های مهم  مورد بازدید است که در سه فاز اجرا خواهد شد و تا پایان سال فاز اول نهایی و بهره‌برداری می‌شود./ صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن