بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5661
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 16 مهر 93 2:43 ب.ظ

پارک های استان فاقد حداقل ایمنی هستند

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، محمد رحیم بهره مند ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ولایت و امامت گفت: سازمان جهانی استاندارد ۱۴ اکتبر را روز جهانی استاندارد با شعار «استاندارها تراز کنندی میدان رقابت» تعیین کرده و به همین منظور ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه هفته ی استاندار نام […]

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، محمد رحیم بهره مند ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ولایت و امامت گفت: سازمان جهانی استاندارد ۱۴ اکتبر را روز جهانی استاندارد با شعار «استاندارها تراز کنندی میدان رقابت» تعیین کرده و به همین منظور ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه هفته ی استاندار نام گذاری شده است.

مدیر کل استاندارد استان بوشهر ادامه داد: امید داریم در عرصه تولید بتوانیم با تولید کالاهای با کیفیت برنده این میدان رقابت باشیم.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هستیم، تصریح کرد: از آنجا که این سال اقتصاد مقاومتی نیز نام گذاری شده است، بحث تولید مطرح شده وتمام تلاشمان پیدا کردن جایگاه اصلی تولید ملی منطبق بر استاندار جهانی میباشد.

مدیر کل اداره استاندارد استان بوشهر اظهارداشت: امید داریم بتوانیم در عرصه کنترل بازار از طریق نظارت صحیح زمینه را برای پیشرفت تولید برای تحقق اقتصاد مقاومتی به ظهور برسانیم.

ساخت ساختمان اداره استاندار در شهرستان‌های استان بوشهر

بهره‌مند با بیان اینکه ساختن اداره استاندارد در شهرستان‌های استان برای تسریع در کار مردم است، اظهار داشت: علاوه بر ساختمان مرکزی که در شهرک مرکزی است دارای شش نمایندگی در شهرستان‌های دیلم، گناوه، بندر ریگ، کنگان، گمرک بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر هستیم.

وی عملکرد اداره استاندارد را مثبت برشمرد و تصریح کرد: نظارت بر کالا های وارداتی ۱۱۷ گواهینامه صادراتی به خصوص محصول خرما، ۲۱۷ فقره تمدید، تعلیق و ابطال پروانه استاندارد داشته‌ایم.

وی ادامه داد: برای اولین بار توانستیم شاخص صدور پروانه استاندارد را به تحقق ۱۰۰ درصدی برسانیم.

مدیر کل استاندارد استان بوشهر ادامه داد: فضا را به گونه ای فراهم کرده ایم که تمام شهرداری‌ها برای ساختمان های دارای اسانسور الزاما باید مجوز از اداره کل بگیرند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: ۳۲ جایگاه cng رفع نقص شده و ۱۰ تای دیگر برای ماه اینده در دستور کار اداره استاندارد قرار دارند.

پارک ها دارای حداقل ایمنی هستند

وی با بیان اینکه پارک ها دارای حداقل ایمنی هستند، اصافه کرد: توقیف ۳۲هزار قوطی کنسرو، کشف یک واحد آب رادیاتور در یک منزل مسکونی، توقیف بیش از ۴۰ هزار متر آب رادیاتور، ایجاد طرح‌های ضربتی برای واحدهای غیر استاندارد و…..از عملکردهای مثبت اداره استاندارد است .

بهره‌مند ادامه داد: ما در کشور مقام اول را برای کنترل کیفیت و تدوین و عنوان دبیر برتر تدوین استاندارد را از ان خود کردیم.

وی از انعقاد قرداد با انجمن نمایش، همایش مشترک با نیرو انتظامی، همایش موتور سواران در دشتستان کسب عنوان برتر روابط عمومی، رساندن پهنای باند اینترنت از دو مگ به هشت مگ، احداث انبار مرکزی اداره کل، کسب مقام اول جشنواره شهید رجایی برای تکریم ارباب رجوع و کسب مقام اول دبیری بین ادارات سراسر کشور و….از عملکرد های اداره استاندارد نام برد.

از برنامه های هفته استاندارد می‌توان به برگزاری تور خبرنگاری، اجرای نمایش های عروسکی در دبستان شاهد و شهرستان گناوه، افتتاح نمایشگاه کمپرسور برای اولین بار در کشور و غیره …اشاره کرد.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن