بروز شده در : شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:36 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57050
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 3 مهر 98 9:11 ب.ظ

انتخابات مجلس در برخی شعب بوشهر «الکترونیکی» برگزار می‌شود

ثلاث-سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از برگزاری انتخابات در برخی شعب منتخب استان به صورت کاملا الکترونیکی خبر داد.

عباس برزگرزاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان دیر با بیان اینکه استاندار بوشهر در شعار و عمل  به حضور بانوان در عرصه مدیریتی اعتقاد دارند، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید در استان بوشهر تاکنون پنج بخشدار خانم انتصاب شده‌اند که چهار مورد آن در دوره استاندار کنونی بوده است.

وی عنوان کرد: امسال استان بوشهر در حوزه انتصاب بانوان و جوانان در سطح کشور اول شد که بواسطه تأکید عملی استاندار بود و تا امروز هیچ نکته و عملکرد و تصمیم منفی از بانوان بخشدار منصوب شده، دیده نشده است.
برزگرزاده برگزاری انتخابات را مهم‌ترین موضوع سال ۹۸ دانست و بیان کرد: مهمترین وظایف وزارت کشور شفافیت، رعایت حق‌الناس و قانون‌مداری در برگزاری انتخابات  است و هر آنچه سلایق سیاسی داریم پشت در می‌گذاریم و وظیفه ما حراست از آراء تک تک کسانی است که در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: سرمایه اعتماد عمومی را به هیچ‌ وجه حاضر نیستیم با مخدوش شدن حتی یک رأی مورد تهدید قرار دهیم، لذا فرمانداران و بخشداران قانون‌مداری، شفافیت و رعایت حق‌الناس را در اولویت قرار دهند.
این مسؤول با اشاره به اهداف ترسیم شده رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: در چهل سال دوم انقلاب در صورتی به مقصد می‌رسیم که انسجام ملی را حفظ کنیم و انسجام ملی در گرو قانون‌مداری است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در مسائل عمومی و حضور در عرصه سیاسی از  ویژگی‌های شهروند خوب  است، افزود: یکی از ویژگی‌های شهروند خوب شرکت در انتخابات است.

برزگرزاده بیان کرد: کارت هوشمند ملی در انتخابات امسال نقش مهمی دارد و احراز رأی‌دهندگان بوسیله این کارت است و موجب تسریع در انتخابات می‌شود.
وی  از برگزاری انتخابات در برخی شعب منتخب استان به صورت کاملا الکترونیکی خبر داد.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تأکید کرد: از همه جناح‌ها و گروه‌ها که  توانایی دارند دعوت می‌کنیم نسبت به نام‌نویسی در انتخابات اقدام کنند تا شاهد یک فضای رقابتی، پرشور، با مشارکت بالا و خردمندانه باشیم.

در این آیین از تلاش‌های صفدر صالح‌کار تجلیل و مهین اندخش به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان دیر معرفی شد./فارس

نظرات

  1. نادر says:

    انتخابات به هرشکلی برگزار شود ،یکی از افرادی که قطعاً در انتخابات پیش رو کمترین شانس ممکن را برای تجربه مجدد مجلس دارد آقای عبدالحمید خدری است ایشان در اولین روز های انتخاباتی قول مساعد دادند که مشکلات اشتغال را حل کنند درصورتی که نه‌تنها مشکل اشتغال را حل نکردند بلکه با مدیر غیربومی اداره کل کار را که بیش از ۸ سال است در استان بوشهر حضور دارد هیچ‌گونه برخوردی نکردند بعلاوه با توافقاتی پنهان در آخرین مراحل سعی داشتند تا ایشان را در استانی دیگر به پستی بهتر گذاشته و بدبختانه یکی از همشهریان دیگر او که از اهالی یاسوج می باشد را بر مدیریت اداره کار استان بوشهر بجای او بگذارد .این کار ایشان عکس‌العمل‌های بسیار منفی در سطح استان بوشهر داشت که از آراء نام برد به طور چشمگیری کاسته است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن