بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57507
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 آبان 98 9:49 ب.ظ

معاون وزیر کار و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور:

فنی و حرفه ای کنگان می تواند نقش مرجعیت در مهارت را عهده دار شود

ثلاث- معاون وزیرکار و رئیس سازمان‌فنی و حرفه ای کشور گفت: کنگان یکی از مراکز آموزشی مهم فنی و حرفه ای است که می تواند نقش مرجعیت در مهارت را عهده دار شود.

 

علی اوسط هاشمی در حاشیه بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان در شهر بنک با بیان این مطلب افزود: روی آوردن به ثروت ملی به مرجعیت کارآفرینان و افزایش قدرت مهارت و کارآفرینی می تواند بستر را برای برون رفت از مشکلات و حل مشکل اشتغال تا حد زیادی فراهم نماید.
وی بیان نمود: باید نگرش مردم و مسئولان به مقوله مهارت تغییر کند و وزن مهارت اجتماعی بالا رود که بهترین مکان برای تحقق این مهم مراکز آموزش فنی و حرفه ای است.

معاون وزیر کار با اشاره به ظرفیت های استان بوشهر بویژه شهرستان های صنعتی کنگان و عسلویه اظهار داشت: استانهایی مانند بوشهر و شهرستان های جنوبی آن در برخی مهارت ها در قامت ملی می توانند بعنوان یک برند ایفای نقش کنند.

دکتر هاشمی افزود: کنگان یکی از مراکز آموزشی مهم فنی و حرفه ای است که می تواند نقش مرجعیت در مهارت را عهده دار شود.

وی تاکید کرد: رشته های آموزشی در حوزه مهارت در این منطقه بایستی متناسب با نیاز صنعت در زمان حاضر و آینده همراه با دانش روز و استفاده از ظرفیت جوانان باشد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۴۰۰ نفر از آموزش های لازم برخوردار شدند.
محمدجواد کاشفی افزود: این کارآموزان در قالب ۹۷ حرفه در ۱۰ رشته آموزشی آموزش دیدند.

لازم به یادآوری است رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور از نمایشگاه تولیدات کارآموزان فنی و حرفه ای بازدید کردند.
هنگام خروج معاون وزیر کار از فنی و حرفه ای چندین نفر از نیروهای تعدیل شده یکی از پتروشیمی های منطقه مقابل این مرکز تجمع و با دکتر هاشمی گفتگو کردند./ ابوذر حسین پور

گفتنی است، حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در منطقه جنوب استان بوشهر با همت و پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر میسر شد.

خبرنگار:ابوذر حسین پور

 

عکس: زینب صفایی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن