بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57586
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 15 آبان 98 0:32 ق.ظ

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان

چهارمین دفترپلیس فتا استان بوشهر،درکنگان افتتاح شد

ثلاث_فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از راه‌اندازی چهارمین دفتر پلیس فتا استان بوشهر در این شهرستان خبر داد.

پلیس

سرهنگ رهام رضایی امروز در آیین افتتاح دفتر پلیس فتا در کنگان، اظهار داشت:  راه‌اندازی این مرکز پلیس فتا با توجه به افزایش جرایم سایبری در سطح شهرستان و همچنین استقبال عمومی کاربران در استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای انجام اکثر فعالیت‌های روزمره که نیازمند آگاهی‌بخشی و ارتقاء سواد رسانه‌ای لازم در این خصوص است، بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: ایجاد پلیس فتا در سطح شهرستان که از مطالبات مردمی در سال‌های اخیر نیز بوده است که پس از هماهنگی با سردار فرمانده انتظامی استان در اولویت برنامه‌های این فرماندهی قرار گرفته و با همکاری پلیس فتا استان این موضوع ، اجرایی شد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان و تقویت و تجهیز این پلیس ،از این‌پس پی‌جویی پرونده‌های جرایم سایبری به صورت تخصصی در این شهرستان انجام می‌شود و با همکاری سازمان‌ها و ادارات مرتبط، اقدامات مطلوبی در جهت ارتقاء آگاهی عمومی شهروندان گران‌قدر با آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی، برنامه‌ریزی و عملیاتی خواهد شد.

سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان کنگان نیز در حاشیه مراسم برگزاری بیان کرد: راه‌اندازی پلیس فتا جزو مطالبات مردم و مسؤولین شهرستان بوده که قطعاً در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم در این حوزه و ارتقاء امنیت پایدار در فضای مجازی با همکاری ادارات و ارگان‌های مرتبط، تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.

وی در ادامه گفت : نیروی انتظامی شهرستان کنگان در همه زمینه‌ها با تلاش شبانه‌روزی ، در ایجاد امنیت برای شهروندان ،اهتمام داشته و با راه‌اندازی پلیس فتا در این شهرستان به عنوان یک پلیس تخصصی ، گامی مؤثر و بر اساس نیازهای روز جامعه برداشته شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن