بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58943
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 اسفند 98 1:24 ق.ظ

هشدار دادستان کنگان به احتکارکنندگان و گرانفروشان لوازم بهداشتی

ثلاث_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت: چنانچه صنف یا اشخاصی مبادرت به احتکار یا گرانفروشی اقلام و کالاهای بهداشتی کرده باشند، ضمن تشکیل پرونده جهت پلمب واحد و تعقیب کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب و اداره تعزیزات حکومتی اعلام شود.


سیداحمد موسوی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در برخی مناطق کشور، متاسفانه تعدادی افراد سودجو در پی احتکار و گرانفروشی لوازم ضروری بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده و سوءاستفاده از وضعیت موجود شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان با بیان اینکه حفظ سلامت شهروندان از زمره حقوق عامه است، افزود: چنین رفتار مجرمانه‌ای قابل پذیرش نیست و به کلیه دستگاه‌های مسؤول در سطح شهرستان کنگان اعلام کرده‌ایم که نظارت‌های بیشتری داشته و چنان‌چه صنف یا اشخاصی مبادرت به احتکار یا گرانفروشی اقلام و کالاهای بهداشتی کرده باشند، ضمن تشکیل پرونده جهت پلمب واحد و تعقیب کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب و اداره تعزیزات حکومتی اعلام شود.

وی ادامه داد: در این راستا بازرسی‌هایی نیز در سطح شهرکنگان صورت گرفته و ضمن تذکر، پرونده‌هایی مبنی بر گرانفروشی نیز تشکیل و تحت پیگرد است که خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر احتکار دریافت نشده است.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

  1. احمدی says:

    دادستان محترم
    باسلام
    لطف کنیدکسانی که به مسیررودخانه های فصلی درشهردست درازی نموده وباعث بوجوداوردن خسارت شده اندبرخودقانونی صورت گیرد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن