بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60219
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 خرداد 99 8:00 ب.ظ

٣پرسنل بیمارستان کنگان در میان ٣٠ستاره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ثلاث-مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام ماه رمضان اقدام به برگزاری برنامه ای با عنوان “آشنایی با ۳۰ ستاره قرآنی نظام سلامت استان بوشهر، مدافعان حریم سلامت و سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا” نمود که ٣پرسنل بیمارستان کنگان در میان ٣٠ستاره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انتخاب شدند.


فعالیتهای مستمر فرهنگی در بیمارستان کنگان در ترویج فرهنگ قرآنی تأثیرگذار بوده و باعث مشارکت فعال پرسنل در برنامه های دینی و مذهبی شده است.که یکی از نمونه بارز آن را در ادامه می خوانید.

مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام ماه رمضان اقدام به برگزاری برنامه ای با عنوان “آشنایی با ۳۰ ستاره قرآنی نظام سلامت استان بوشهر، مدافعان حریم سلامت و سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا” نمود و از این طریق هر شب یکی از همکاران فعال حوزه سلامت استان در زمینه قرانی را به عنوان” ۳۰ ستاره قرآنی نظام سلامت استان بوشهر” انتخاب می شد.

۳ نفر از پرسنل بیمارستان کنگان در این لیست حضور دارند.

این گزارش مربوط به ماه مبارک رمضان می باشد و نویسنده، مطلب را به زبان گفتاری نگارش کرده است که در ادامه می خوانید:

سرکار خانم زینب دهقانی
ایشان از سال ۱۳۸۶ به عنوان کارشناس بیهوشی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان مشغول به خدمت می باشند.

خانم زینب دهقانی علاوه بر فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هم استانی ها و هم وطنان عزیزمان، سفیر بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و نماینده مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آن مرکز می باشند.

از افتخارات خانم زینب دهقانی ، رتبه نخست مرحله دانشگاهی رشته آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و رتبه دوم این رشته در سال های ۹۷ و ۹۸ می باشند.
…………………….

یکی از رزمنده های پا به کار، که این روزا توی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به مردم این خطه خدمت می کنه، ستاره ای است به نام :آقای عبدالجلیل محمدی کارشناس بهداشت محیط بیمارستان امام کنگان است.

فقط همین نکته، گویای کارنامه فوق العاده درخشان قرآنی ستاره امروزمون هست: الان بیست و پنج سال از عمر جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت میگذره و آقای عبدالجلیل محمدی از هشتمین دوره این ماراتن قرآنی شرکت مستمر و قابل ستایشی رو در این رویداد ملی داشته.

زمانی که دانشجو بوده، در هشتمین و نهمین دوره این جشنواره، رتبه برتر بخش دانشجویی رو در رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم به دست میاره و به عنوان نماینده وزارت بهداشت در اولین جشنواره ملی دانشجویان کشور شرکت میکنه. روند حضور قهرمان قرآنی قصه ما در جشنواره همین طور ادامه پیدا می‌کنه که به جرأت میتونیم ایشون رو جزء یکی از پر افتخارترین سفیران قرآنی نظام سلامت استان بوشهر قلمداد کنیم.

البته این موفقیت ها یه عامل خیلی مهم داره و اون هم خانواده هست. خانواده به عنوان کوچک ترین و در عین حال اثرگذارترین رکن در نهاد جامعه، تأثیر وصف ناشدنی در ارتقاء افراد داره. قهرمان قرآنی ما موفقیت هاش رو مرهون حمایت ها و هدایت های خانواده خودش میدونه. ما هم برای این خانواده ایمانی از صمیم قلب بهترین ها رو از یکتای بی همتا مسئلت داریم.

توی این مدت از خدمات پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی تشکر کردیم، ولی قصد داریم با معرفی یکی از مدیران نظام سلامت، از زحمات شبانه روزی کارگزاران و مدیران دلسوز این حوزه قدردانی کنیم.

ستاره ما آقای محمود میرحاجی، مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان.
اما به طریقی، نوای روحانی و دل انگیز قرائت دعای کمیل ایشون رو شنیدم. نوایی که از سویدای جان بر می خواست و لاجرم به اعماق قلب نفوذ می کرد.
این واقعه مبارک منو ترغیب کرد تا با شخصیت محجوب جناب آقای محمود میرحاجی بیشتر آشنا بشم.

ایشون از بدو خدمت در حوزه های مختلف مدیریتی نظام سلامت استان بوشهر به مردم این کهن دیار خدمات شایانی رو ارائه کرده.

اما سفیر سلامت امروز ما یه سفیر فرهنگی فوق العاده فعال و اثرگزاره.
آقای میرحاجی با اینکه در حوزه بسیار حساسی مثل بیمارستان مشغول خدمته، اما جالبه بدونید این مدیر توانا از قاریان توانا و مؤذنین خوش صدای شهر کنگان هم به شمار میاد.

صوت دلنشین قرٱن و اذان این مدافع سلامت، وقتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه کنگان طنین انداز میشه، باعث آرامش نمازگزاران و مباهات تلاشگران نظام سلامته.

این نعمت الهی رو ایشون از لطف خدا و راهنمایی خانواده میدونه. والدین ستاره امروز ما از سن چهار سالگی فرزندشون رو به فراگیری معارف قرآنی رهنمون میکنن و این تلاش ها باعث میشه که نخبه قرآنی قصه ما، در مقطع ابتدایی و راهنمایی توی مسابقات مختلف حائز رتبه برتر بشه.

الان هم آقای میرحاجی، موفقیت های خودش رو در زمینه های مدیریتی و فرهنگی مرهون همراهی های همسر دلسوزش میدونه که اتفاقاً از فعالین فرهنگی و قرآنی شهرستان به شمار میاد و این همسر فداکار از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر استان بوشهراست.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن