بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61016
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 6 مرداد 99 12:47 ب.ظ

تشکیل ۹ شرکت تعاونی در شهرستان کنگان طی چهار ماه اول سال ۱۳۹۹

کارشناس تعاون شهرستان از تاسیس تعداد ۹ شرکت تعاونی از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه با استفاده از سامانه جامع هوشمند بخش تعاون خبر داد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان : فاطمه حسین زاده کارشناس تعاون شهرستان از تاسیس تعداد ۹ شرکت تعاونی از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه با استفاده از سامانه جامع هوشمند بخش تعاون خبر داد.

حسین زاده اضافه کرد : سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به منظور فراهم شدن شرایط لازم برای ارائه خدمات الکترونیک به مدیران، بازرسان و اعضای شرکتها و اتحادیه های تعاونی و نیز متقاضیان تشکیل شرکتها و اتحادیه های تعاونی راه اندازی شده است.

وی افزود: با راه اندازی سامانه جامع بخش تعاون افراد مذکور می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت خدمات داشته باشند و مراحل تشکیل تعاونی تا صدور “موافقت نامه تشکیل”  از مسیر این سامانه و به صورت غیرحضوری انجام می شود.

فاطمه حسین زاده در ادامه گزارشی از شرکتهای تاسیس شده در سال جاری ارائه نمود و تصریح کرد : تاکنون ۹ واحد شرکت تعاونی با عضویت ۶۳نفر و پیش بینی سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال  و پیش بینی اشتغال ۲۷۰ نفر در موضوعات دانش بنیان، تولیدی و خدماتی در شهرستان کنگان تاسیس گردیده و ۱۰۰ درصد برنامه اعلامی شش ماهه اول شهرستان کنگان عملیاتی شده است.

وی بیان داشت: متقاضیان می توانند برای تکمیل اطلاعات اعضا، شاغلین و صورتهای مالی و مجوزهای شرکتها و اتحادیه های تعاونی به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به آدرس https://taavoni.mcls.gov.iمراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن