بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61587
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 شهریور 99 4:29 ب.ظ

مرحله دوم رزمایش مواسات در کنگان آغاز شد

ثلاث-همزمان با ماه محرم و بهار تعلیم و تربیت مرحله دوم رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در مصلای شهدای محراب شهرستان کنگان با رمز لبیک یا حسین آغاز شد.


حجت الاسلام و المسلمین محمود محمودی در حاشیه این آیین و در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهارداشت: در مرحله دوم رزمایش مواسات در این شهرستان که با شعار ما ملت امام حسینیم و با رمز لبیک یا حسین در مصلی برگزار شد به همت بسیج سازندگی ناحیه سپاه ، موسسه خیریه مهرآوران کنگان ، موسسه خیریه المهدی و برخی گروه‌های جهادی از جمله نورالزهرا سلام الله علیها افزون بر ۲ هزار بسته نوشت افزار برای گروه‌های هدف تهیه شد.

امام جمعه شهرکنگان و رئیس قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان افزود: بسته‌های تهیه شده توسط موسسات خیریه ، مراکز نیکوکاری ، بسیج و گروه‌های جهادی ظرف این هفته و هفته آینده بین گروه‌های هدف که عمدتا دانش آموزان‌اند توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: این بسته‌‌ها شامل کیف ، کفش و نوشت افزار است.

امام جمعه کنگان با اشاره به اهمیت رزمایش مواسات عنوان کرد: رزمایش مواسات تاسی به سیره نبی مکرم اسلام و اهلبیت مطهر ایشان بویژه سیدالشهدا علیه السلام و در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به فرمان مطاع رهبری و ولی فقیه زمان است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگان نیز گفت: مرحله اول رزمایش در قالب ۴ سری انجام شد.

سرهنگ موسی حیدری با تشکر از همراهی امام جمعه و رییس قرارگاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی افزود: در مرحله دوم رزمایش تا کنون در قالب ۲ سری انجام که در دهه اول محرم افزون بر ۲۷ هزار پرس غذای گرم به همت هیات‌های مذهبی ، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی طبخ و توزیع شد.

وی افزود: همچنین قریب ۳۰۰ بسته معیشتی میان جامعه هدف در دهه اول محرم توزیع شد.

جانشین بسیج سپاه کنگان یادآور شد: در این مرحله و امروز ۶۰۰ بسته نوشت افزار تهیه که بین دانش آموزان با اولویت روستاها توزیع خواهد شد.

مسئول موسسه خیریه مهرآوران کنگان نیز گفت: این موسسه در راستای لبیک به ندای رهبری در این مرحله نیز مانند گذشته هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار برای توزیع بین گروه‌های هدف آماده کرده است.

مریم عسکری زاده افزود: این موسسه ۱۱ سال است که مبادرت به انجام کارهای جهادی و خیرخواهانه با هدف ترویج فرهنگ مواسات و همدلی و کمک مومنانه نموده است.

خبرنگار:ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن