بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62391
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 آبان 99 12:15 ب.ظ

دادستان کنگان به احتکار کنندگان اقلام غذایی هشدار داد؛

کشف بیش از ۲ تن روغن احتکار شده در کنگان

ثلاث- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت: دستور بازرسی در یک انبار احتکار روغن خوراکی صادر و میزان دو تن و سیصد و شش کیلوگرم انواع روغن کشف و پرونده قضایی، جهت رسیدگی تشکیل گردید.

 

ثلاث: اکبر احمدی در گفت‌وگو با میزان گفت: برخی از اصناف و فروشندگان کالا‌های مورد احتیاج و ضروری عامه مردم را احتکار نموده اند که این امر منجر به کمبود اجناس در سطح شهر و فروش آن‌ها به مبالغی گران‌تر در بازار می‌شود.

احمدی افزود: با توجه به ماده ۶۰ قانون نظام صنفی کشور متخلفین علاوه بر الزام عرضه و فروش کل کالا‌های احتکار شده به جریمه نقدی و تعطیلی محل کسب آن‌ها نیز محکوم می‌گردند.

دادستان کنگان ضمن تقدیر و تشکر از اصناف با انصاف که منفعت طلبی و سود جویی به هرکیفیتی را مد نظر ندارند، تصریح کرد: با توجه به نارضایتی بوجود آمده شهروندان از احتکار برخی اقلام در سطح شهر به اصنافی که اقدام به احتکار کالا‌های ضروری مردم می‌نمایند تذکر داده می‌شود تا سریعا نسبت به توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم اقدام و در صورت کشف کالا‌های احتکار شده، برخور قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

احمدی افزود: در همین راستا دستور بازرسی در یک انبار احتکار روغن خوراکی صادر و میزان دو تن و سیصد و شش کیلوگرم انواع روغن کشف و پرونده قضایی، جهت رسیدگی تشکیل گردید.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن