بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62397
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 آبان 99 5:03 ب.ظ

فاز نخست جاده وفاق در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید

ثلاث-نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری‌های انجام شده در سطح کشور و استان و شهرستان و همت مسئولان محلی و استانی پیش‌بینی می‌شود فاز نخست پروژه مهم جاده وفاق به طول قریب ۴ کیلومتر و ۸۰۰ متر در شهرستان کنگان در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.


حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی در حاشیه بازدید از پروژه جاده وفاق در کنگان در گفت‌وگو با خبرنگارثلاث اظهارداشت : با پیگیری‌های انجام شده در سطح کشور و استان و شهرستان و همت مسئولان محلی و استانی پیش‌بینی می‌شود فاز نخست پروژه مهم جاده وفاق به طول قریب ۴ کیلومتر و ۸۰۰ متر در شهرستان کنگان در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های چنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی جاده وفاق را یکی از آمال و آرزوهای مردم شهرستان‌های کنگان و دیر عنوان و با تقدیر از مرحوم حجت الاسلام عبدالله حاجیانی نماینده سابق و فقید حوزه انتخابیه در ادوار گذشته، افزود:جاده وفاق علاوه بر ایجاد راه ارتباطی ساحلی بین کنگان و دیر ، موجب نزدیکی مسیر و توسعه گردشگری ساحلی در این دو شهرستان جنوبی استان بوشهر خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد:این پروژه در نیمه نخست سال ۹۶ آغاز شد که به دلایل متعدد با روند کندی مواجه بود.

احمدی افزود: از زمان آغاز به کارم در مجلس این پروژه را در اولویت کاری قرار دادم که با حمایت و همراهی استاندار بوشهر ، مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداران کنگان و دیر خوشبختانه روند پروژه در چند ماه اخیر شتاب خوبی گرفته است.

وی بیان کرد: این پروژه در شهرستان کنگان تا کنون افزون بر ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در شهرستان دیر این میزان قریب ۲۰ درصد بوده که با پیگیری‌ها و نشست‌های متعدد با مسئولان محلی و استانی از جمله راه و شهرسازی و محیط زیست ، امید می‌رود مشکلات پروژه در شهرستان دیر نیز مرتفع و پروژه ۸کیلومتر و ۸۰۰ متری در شهرستان‌های کنگان و دیر به سرانجام برسد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر گفت: امروز بازدیدهایی از برخی پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه از جمله جاده وفاق در دیر ، پل دوراهک به انارستان و ریز ، مجتمع فرهنگی بنک و جاده بزباز به بندو داشتیم که خوشبختانه روند اجرای این پروژه‌ها در مجموع رضایت بخش است.

احمدی عنوان کرد: در این بازدیدها مشکلات برخی پیمانکاران پروژه‌ها مورد بررسی و پیگیری و برای رفع موانع با مسئولان مربوطه مذاکراتی انجام گرفت.

وی گفت: در خصوص مطالبات و مشکلات مالی پیمانکاران مربوطه بزودی نشست‌هایی در سطح استان و کشور انجام خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک اظهار داشت: به رغم طولانی شدن اجرای پروژه (بیش از ۷ سال) ، خوشبختانه با تزریق بودجه و اعتباری که فرماندار کنگان در کمیته برنامه ریزی گذاشت پروژه مجددا مدتی است فعال شده که امیدواریم سرعت کار هم بالاتر برود.

فرماندار کنگان نیز در حاشیه بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک گفت:بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه در کمیته برنامه ریزی مصوب شده است.

سید علی پاکنژاد افزود: پیش بینی می‌شود این پروژه مهم فرهنگی تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با تشکر از نگاه مثبت ، پیگیری‌ها ، تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده عالی دولت در استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:فضای همدلی حاکم بر شهرستان و تلاش برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف در این خطه نوید بخش توسعه بیش از پیش کنگان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات

  1. . says:

    آقای احمدی از وعده های مکرر تعریض و اصلاح جاده دوراهک به ریز چه خبر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن