بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63266
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 دی 99 9:18 ق.ظ

ساخت پروژه درمانگاه تخصصی بیمارستان کنگان با تامین اعتبار مجدد روح تازه گرفت/ تعمیر و بهسازی اتاق های عمل بیمارستان امام خمینی تا چند هفته آینده به اتمام میرسد

ثلاث-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: عملیات بهسازی اتاق‌‌‌های عمل بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تا چندهفته آینده به اتمام می‌رسد.


سعید کشمیری امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در گفت‌وگو با خبرنگارثلاث ضمن تقدیر از زحمات چندماهه پرسنل بیمارستان در مبارزه با ویروس کرونا و همچنین در پاسخ به سوال خبرنگارثلاث در خصوص تاخیر در تعمیر اتاق های عمل بیمارستان اظهار داشت: تعمیرات اتاق عمل بیمارستان باتوجه به این که هم باید کار کند و هم تعمیر شود، متاسفانه به تاخیر افتاد که خوشبختانه با کارهای صورت گرفته، اتاق عمل رو به پایان است و امیدوارم تا چند هفته آینده تعمیرات آن به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به درمانگاه تخصصی شهیدهاشمی بیمارستان کنگان افزود: احداث این درمانگاه متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار ، به تاخیر افتاد و با پیگیری‌هایی که از سوی وزارت نفت، وزارت بهداشت و درمان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، اعتبار آن تامین شد و روند ساخت این درمانگاه در دستور کار قرار گرفت و درماه آینده شاهد شروع مجدد ساخت این درمانگاه خواهیم بود.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگارثلاث در خصوص پانسیون پزشکان متخصص بیمارستان کنگان گفت: خوشبختانه با جذب اعتبار از منطقه ویژه اقتصادی پارس توانستیم ۸ واحد مبله رهن کنیم و مشکل پانسیون پزشکان متخصص را به صورت موقت رفع نماییم.

کشمیری عنوان کرد: تعمیرات چند واحد پانسیون نیز در دستور کار است و تقریبا کار آن‌ها رو به اتمام است. همچنین پروژه ساخت پانسیون با مذاکراتی که قرار است در وزارت بهداشت و درمان انجام شود، روند ساخت آن نیز ادامه خواهد یافت.

دبیرستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در خصوص واحد اعزام بیمارستان و آمبولانس، نیاز به تعمیرات دارد که تصمیماتی در این خصوص گرفته شد و امیدواریم تا چند هفته آینده مشکل این عزیزان حل شود تا بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

کشمیری به مشکلات بیمارستان در خصوص انشعابات گاز و آب اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات آب و گاز بیمارستان دستورات خوبی از سوی فرماندار شهرستان داده شد که امیدواریم نیز این مشکلات تا ظرف چند روز آینده رفع گردد.

این مقام مسول در حوزه درمان به معوقات پرسنل بیمارستان نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در خصوص پرداخت این معوقات اقدامات خوبی در بیمارستان صورت گرفته است و سعی می‌شود حقوق این عزیزان نیز با حداقل فاصله پرداخت شود.

کشمیری در پاسخ به سوال خبرنگارثلاث در مورد میزان کمک صنعت به حوزه درمان شهرستان کنگان گفت: حوزه صنعت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و علاوه بر آن مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به حوزه درمان استان اهدا نمود و همچنین مبلغ ۸ میلیارد تومان از سوی وزارت نفت تجهیزات پزشکی خریداری شد.

وی عنوان کرد: از این مبالغ حدود ۱۰ میلیارد تومان به حوزه درمان شهرستان کنگان اختصاص یافت.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن