بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63737
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 بهمن 99 4:07 ب.ظ

محدودیت های کرونایی دلیل عدم برگزاری برنامه های حضوری در هفته کنگان است / برنامه ها بیشتر مجازی است

ثلاث-فرماندار شهرستان کنگان گفت: به دلیل ویروس منحوس کرونا برنامه‌های حضوری هفته فرهنگی کنگان تنها در یک روز و به مدت زمان محدود برگزار و سایر برنامه‌ها نیز از طریق فضای مجازی به شهروندان ارائه می‌شود.

فرماندار کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث با تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام باقر علیه السلام ، ضمن نکوداشت هفته فرهنگی کنگان گفت: خوشحالیم که پس از سالیان متمادی این خواسته مردمی محقق و هفته فرهنگی کنگان مشخص شد.

سید علی پاکنژاد با بیان اینکه هفته فرهنگی کنگان از ۲۴ تا ۳۰ بهمن است افزود: بدلیل شرایط خاص کرونایی و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت زرد امسال برنامه های هفته کنگان عمدتا بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

فرماندار کنگان با تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی برای معرفی کنگان گفت: هفته کنگان فرصتی مغتنم و بهانه ای برای معرفی ظرفیت ها ، پتانسیل ها و داشته های این خطه از جغرافیای ایران اسلامی است.

پاکنژاد افزود: اقشار و گروههای مختلف ، افراد تأثیرگذار ، صاحبان فکر و اندیشه ، سازمان های مردم نهاد ، فعالین فرهنگی و اجتماعی ، اهالی رسانه و دیگر گروهها تلاش کنند توانمندی های والای این خطه را بازگو و کنگان را به ایران و دنیا معرفی کنند.

وی در پایان با اشاره به شاخصه های خاص شهرستان از جمله میزبانی ۶۰ درصدی از میدان بزرگ پارس جنوبی ، قابلیت های گردشگری صنعتی و دریایی ، صنایع دستی ، جاذبه های بکر و کم نظیر طبیعی در کوه و دریا بیان کرد: همانگونه که کنگان قطب انرژی اقتصادی کشور است می تواند قطب گردشگری و سرمایه گذاری کشور در صنایع مختلف از جمله صنایع پایین دستی باشد.

وی خاطرنشان ساخت: مراسم ویژه روز کنگان نیز در موعد مقرر و با محدودیت های خاص بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

خبرنگار:صلاح‌ خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن