بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64085
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 اسفند 99 9:51 ق.ظ

علی فخاری اولین ثبت نام کننده شورای شهر کنگان

ثلاث-علی فخاری از جوانان فرهیخته شهرستان کنگان از ساعات ابتدایی شروع به فعالیت ستاد انتخاباتی در این شهرستان، با حضور در محل ثبت نام نامزدهای شهرکنگان ،آمادگی خود را برای این امر مهم اعلام کرد.


به گزارش ثلاث علی فخاری از جوانان فرهیخته شهرستان کنگان از ساعات ابتدایی شروع به فعالیت ستاد انتخاباتی در این شهرستان، با حضور در محل ثبت نام نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای شهر، اولین کاندیدی بود که برای حوزه انتخابیه شهرکنگان ،آمادگی خود را برای این امر مهم اعلام کرد.

علی فخاری با همراهی چندین نفر از معتمدین شهر، ریش سفیدان و فرهیختگان در محل ثبت نام حضور یافت و در ستاد انتخاباتی نام نویسی کرد.

علی فخاری کاندید جوان انتخابات شورای شهر کنگان هدف خود را از حضور در انتخابات شورای شهر ،توسعه فرهنگی واجتماعی، پویایی اقتصاد شهر و خدمت به شهروندان اعلام کرد.

به گزارش ثلاث،علی فخاری متولد ١٣۶٩ دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی،عضو فعالان انجمن های محیط زیستی، منابع طبیعی ومیراث فرهنگی استان، مدیر عامل موسسه مهر اندیش جوان امروز کنگان، هیأت مدیره موسسه خیریه حامیان روشنی بخش طاها استان بوشهر ( مهر طاها) ، معاون انجمن حیات سبز لیان استان بوشهر در شهرستان کنگان در کار نامه خوددرسطح دارد.

ایشان سوا از اینکه ۸ سال سابقه کاری در شرکت و موسسات ، بیش از ۳۰ برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی درسطح شهرستان و استان اجرا نموده است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    حیفه چندتا بز بهش بدی بجرونه

  2. Banooo fatemeh says:

    چقدر آقای با کمالاتی شدین ان شاااله به بهترین جایی که میخوایین برسین آفرین

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن