بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65716
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 7 شهریور 00 7:09 ب.ظ

ظرفیت های انسانی جنوب استان بوشهر را فراموش نکنیم/ رقیه یوسفی را بیشتر بشناسید

ظرفیت های انسانی کنگان و سایر شهرستان های جنوبی استان به اندازه ای هست که بتوانند پست های مدیریتی در سطح استان را نیز به راحتی دست بگیرند؛ جایی که به نظر می رسد این پست ها به عنوان سهم و ارثیه مدام در حال توزیع در میان تعداد معدودی از شهرستان های استان است.

 

به گزارش ثلاث، در شرایطی که عمده شوراهای سطح استان شهرداران خود را معرفی کرده اند برخی شوراها با تحقیق و بررسی پیگیر انتخاب شهردار جدید برای شهرشان هستند.

روز گذشته شورای انارستان نیز که برای انتخاب شهردار خود سه گزینه را در میان افراد متعدد انتخاب کرده بود، اقدام به بررسی شرایط ، رزومه، کارنامه و برنامه های این سه نفر نمود.

حسین نوروزی نژاد، دکتر رقیه یوسفی و یدالله امینی سه گزینه نهایی شورای اسلامی شهر انارستان برای انتخاب شهردار این شهر بودند.

نهایتا حسین نوروزی نژاد با رای شورای انارستان به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

رسانه ثلاث ضمن تبریک به جناب آقای نوروزی نژاد چند نکته را در ادامه جهت اطلاع شهروندان به خصوص مدیران و مردم شهرستان کنگان عرض می دارد.

 

در میان گزینه های شورای انارستان که سه نفر بوده اند، دکتر رقیه یوسفی [ به مانند گزینه های دیگر]نامی آشناست. وی از چهره های تحصیل کرده و البته جوان جنوب استان بوشهر [بندر کنگان ] می باشد.

یوسفی متولد ۱۳۶۵ در بندر کنگان است. 

تحصیلات وی : دکتری مهندسی عمران_آب، دانشگاه شیراز- کارشناسی ارشد مهندسی عمران-آب، دانشگاه شهید چمران اهواز و کارشناسی مهندسی عمران-عمران ، دانشگاه خلیج فارس می باشد.

سوابق کاری:

۱- منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی ۱۳۸۸ 

۲- مدیر مالی شرکت یاقوت هفت بهشت پارس جنوبی: به مدت دو سال

۳- تدریس دانشگاه آزاد اسالمی واحد بندر کنگان: به مدت یک نیم سال تحصیلی  

۴- -دستیار استاد دانشگاه شیراز: به مدت دو نیم سال تحصیلی

۵- مهندس ناظر شرکت مهندسین مشاور پوراب: به مدت ۳ ماه

۶- مهندس ناظر و کنترل پروژه شرکت مهندسین مشاور بندآب: به مدت ۱ سال

۷- مهندس ناظر سازمان نظام مهندسی: به مدت ۶ سال

۸- مسئول دفتر گروه مهندسی یاقوت: به مدت ۶ ماه ( تا کنون) 

۹- پروژه محاسبات ساختمان مسکونی ۴ طبقه

۱۰- پروژه پهنه بندی پتانسیل آب زیرزمینی

۱۱- پروژه پهنه بندی پتانسیل تغذیه مصنوعی

بخشی از سوابق کاری وی را در بالا اشاره شد. سوال اینجاست که آیا واقعا از این ظرفیت انسانی بالا تا کنون استفاده بهینه ای در شهرستان کنگان شده است؟ چند پست مدیریتی و اجرایی به وی پیشنهاد شده است؟

ظرفیت های انسانی کنگان و سایر شهرستان های جنوبی استان به اندازه ای هست که بتوانند پست های مدیریتی در سطح استان را نیز به راحتی دست بگیرند؛ جایی که به نظر می رسد این پست ها به عنوان سهم و ارثیه مدام در حال توزیع در میان تعداد معدودی از شهرستان های استان است.

به هر جهت اگر خودمان در کنگان و جنوب استان به نیروهای تحصیل کرده و جوان خود اهمیت ندهیم و فضا را برای بهره بردن از این ظرفیت های انسانی مهیا نکنیم، نباید انتظار داشته باشیم که دیگران در چند صد کیلومتر دور تر از ما بخواهند برای نیروهای توانمند ما آنطور که باید دلسوزی کنند.

اما خب اکنون دولت جدید است و همه چشم امید به شایسته سالاری این دولت دارند . از طرف دیگر نماینده محترم جنوب استان که خود انسانی دغدغه مند و طرفدار نیروهای مستعد منطقه است نیز می تواند از این ظرفیت های سطح بالا، استفاده حداکثری برای منطقه و استان نماید.

رقیه یوسفی فقط یک نمونه از جوانان شایسته و تحصیل کرده جنوب استان بوشهر و شهرستان کنگان است.

در نوشتار بعدی به معرفی دیگر چهره های توانمند منطقه خواهیم پرداخت.

یادداشت: مصطفی صفایی

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. حسین کرمی says:

    با آرزوی موفقیت برای سرکار خانم یوسفی، خوب میشد تصویر ایشان هم کار می شد، اینطوری بیشتر شناخته می شد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن