بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 6:14 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65752
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 14 شهریور 00 11:52 ق.ظ

حمایت از تعاونی ها یک راهکار ارزان و موثر برای رونق اقتصادی است

ثلاث- رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان گفت: بهترین و ارزان ترین راهکار را برای رونق اقتصادی کشور آن هم در وضعیت فعلی اقتصاد مقاومتی کشور »توجه و حمایت از تعاونی ها« می دانند.

 

 

مهندس مهدی بهرامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان به مناسبت هفته تعاون به خبرنگار ثلاث گفت:  امروزه نقش بخش تعاون در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست و مردم عزیزمان کم و بیش می دانند این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و وضعیت اجتماعی موثر بوده است.

وی افزود: بیشتر کارشناسان اقتصادی جامعه ما ، بهترین و ارزان ترین راهکار را برای رونق اقتصادی کشور آن هم در وضعیت فعلی اقتصاد مقاومتی کشور »توجه و حمایت از تعاونی ها« می دانند. در این خصوص می توان از کلام مقام معظم رهبری بهره گرفت که می فرمایند تعاون چشمه جوشان اشتغال است.

بهرامی عنوان کرد: هفته تعاون فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت متجلی ترین جلوه همبستگی، تلاش و یکپارچگی در جامعه و در نخستین روز از هفته تعاون، ضمن تبریک به تمامی تعاونگران گرانقدر شهرستان کنگان که در مسیر توسعه بخش تعاون تلاش می کنند، تندرستی و سعادت را برای آن تلاشگران از خداوند متعال خواستارم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن