بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65808
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 شهریور 00 8:58 ب.ظ

با تلاشهای نماینده جنوب استان بوشهر انجام شد ؛

تغییر در مکان برگزاری مصاحبه استخدامی هلدینگ باختر برای افراد بومی

با پیگیری های مکرر و اقدام موثر دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، مصاحبه فنی و تخصصی هدلینگ باختر برای افراد بومی در استان بوشهر انجام خواهد شد .

 

با پیگیری های مکرر و اقدام موثر دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، مصاحبه فنی و تخصصی هدلینگ باختر برای افراد بومی در استان بوشهر انجام خواهد شد .
به گزارش ثلاث ؛ با همکاری مدیرعامل هلدینگ باختر جناب آقای ربانی و مدیرمنابع انسانی این مجموعه مهندس رستم بیگی و موافقت دانشگاه امیرکبیر تهران به عنوان مجری و پیگیری های نماینده مردم جنوب استان بوشهر و همچنین مشاور اشتغال نماینده مجلس آقای مهندس صفایی؛ این مصاحبه استخدامی در مرکز استان بوشهر برگزار خواهد شد.
اگر این اقدام فوری و هماهنگ صورت نمی گرفت، قطعا داوطلبان و متقاضیان بومی باید هزینه های زیادی در این شرایط سخت کرونایی متحمل می شدند و این اتفاق باعث کاهش نگرانی و تسهیل در حضور حداکثری داوطلبان بومی خواهد بود.
شایان ذکر است که استقرار مجموعه دانشگاه امیرکبیر برای گرفتن مصاحبه از داوطلبان بومی اندکی زمان بر خواهد بود و به همین دلیل ممکن است زمان مصاحبه برای نفرات بومی اندکی جا به جا شود که زمان آن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
گروه باختر در نظر دارد که از متقاضیان دارای مدرک فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس طبق شرایط در نظر گرفته شده (مصاحبه عمومی و تخصصی، روانشناسی و معاینات پزشکی)، و با انعقاد قرارداد مدت معین، مطابق قوانین کار و تأمین اجتماعی و به صورت ساکن و شاغل دائم (این شرکت طرح اقماری ندارد)، کسری نیروی متخصص خود را جبران کند.
گفتنی است داوطلبان می توانند در تاریخ ۲۶ شهریورماه ( فردا) با مراجعه به وب سایت گروه باختراز پذیرش یا عدم پذیرش رزومه، جهت دعوت به مصاحبه فنی-تخصصی و مدارک مورد نیاز و زمان و مکان دقیق مصاحبه مطلع شوند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن