بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65924
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 11 مهر 00 0:45 ق.ظ

جلسه کمیته بدوی مجمع قرآنیان شهرستان کنگان برگزار شد

ثلاث- با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان، جلسه کمیته بدوی مجمع قرآنیان این شهرستان برگزار شد.

 

 

 با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان، محمد بهمنی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، آقای دبیری پیشکسوت قرآنی، عظیم عظیم‌پناه نماینده دفتر امام جمعه و سیده زینب حقیقت نماینده مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س)، جلسه کمیته بدوی مجمع قرآنیان شهرستان کنگان ۷ مهر ۱۴۰۰ در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در این جلسه، با اشاره به اهمیت قرآن کریم در زندگی مردم گفت: قرآن کریم، هدایت‌کننده و راهنماست، کسی که با آگاهی و درک، آیات قرآن کریم را تلاوت می‌کند، خداوند عزّ و جلّ وی را به سمت راه مستقیم و درست هدایت می‌کند، همچنین قرآن کریم در همه جنبه‌های زندگی انسان تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام علی محمدی بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسه، راه‌اندازی مجمع قرآنیان شهرستان کنگان و انتخاب هیئت رئیسه این مجمع و جذب اعضاء است.

وی افزود: با برگزاری جلسات بیشتر و راه‌اندازی مجمع قرآنیان در شهرستان، بتوانیم قرآن را به معنای واقعی در همه بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم ساری و جاری کنیم./ منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن