بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66729
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 18 دی 00 3:57 ب.ظ

نخستین جشنواره فرهنگی هنری «پردیس» فراخوان داد

ثلاث- فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی هنری «پردیس» – بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی هنری استان بوشهر- از سوی کمیته‌ی روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس منتشر شد.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی هنری «پردیس» با اعلام این خبر گفت: این جشنواره ویژه ساکنان منطقه پارس جنوبی شامل شهرهای عسلویه، جم، دیر و کنگان در ۶ رشته نمایش، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه و عکس، طراحی پوستر و گرافیک، شعر و داستان با حمایت شرکتهای پتروشیمی پارس، مبین انرژی خلیج فارس ، نوری ، جم ، پردیس ، مروارید ، زاگرس، کاویان ، آپادانا ، پلی پروپیلن جم، پایانه ًها و مخازن و پازاراگاد با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای عسلویه ، کنگان ، دیّر و جم برگزار می‌شود.

حمید شعرانی ادامه داد: نخستین جشنواره فرهنگی هنری «پردیس» با هدف استعدادیابی، ایجاد نشاط اجتماعی در خانواده‌های ساکن منطقه پارس، غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها، ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه‌ی مخاطب برگزار می‌شود. موضوع این جشنواره آزاد است.

به گفته وی، ثبت نام در این رویداد از روز یکشنبه پنجم دی‌ماه آغاز شده و تا پایان دی‌ماه جاری علاقه‌مندان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: جم، شهرک پردیس، دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی-هنری «پردیس» با به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۷۰۸۳۰۶۴۷ ارسال کنند.

شعرانی با تأکید بر اینکه جشنواره فرهنگی هنری پردیس در شهرهای عسلویه، جم، کنگان و دیر برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره در دو مقطع سنیِ کودک/نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی هنری «پردیس» همچنین از برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید هنری برجسته کشور در بخش جنبی این رویداد خبر داد و گفت: آثار رسیده به این جشنواره نیز از سوی هنرمندان و اساتید هنری کشور و استان مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.

شعرانی افزود: آثار و نفرات برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری «پردیس» در آیینی که اول اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، معرفی و تجلیل می‌شوند.

یادآوری می‌شود، متقاضیان برای حضور در این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.pardistown.com مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۷۷۳۷۶۴۶۴۸۱ و ۰۷۷۳۷۶۴۶۴۸۲ تماس برقرار کنند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن