بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66797
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 دی 00 2:22 ب.ظ

آقای استاندار شما دیگر چرا؟/ چرا نماینده حضرتعالی در شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، فرماندار عسلویه یا یکی از شوراهای اسلامی عسلویه نباشد؟

ثلاث- علی جبری، عضو شورای اسلامی شهر عسلویه در پیامی نسبت به انتخاب نماینده استاندار در شورای راهبردی پتروشیمی های عسلویه به شدت انتقاد کرد.

🔹️علی جبری، عضو شورای اسلامی شهر عسلویه در پیامی نسبت به انتخاب نماینده استاندار در شورای راهبردی پتروشیمی های عسلویه به شدت انتقاد کرد.
🔹️این عضو شورا افزود؛ جناب آقای محمدیزاده در دولت مردمی، دولت محرومین و عدالت محور انتظار مردم عسلویه و جنوب استان از مسئولین دولتی و نفتی به مراتب بیشتر بود. ولی آنچه اکنون مشاهده میکنیم عکس این واقعیت هاست.
🔹️اقای دکتر محمدی یزاده شما دیگه چرا؟ شما که می دانید؛ چرا هر وقت قضایا و مسائل عسلویه مطرح باشد باید شاهد اجحاف و بی توجهی نسبت به مصالح این شهرستان باشیم این بی مهری در حق این شهرستان کی و توسط چه کسی باید به پایان برسد.

🔹️اقای استاندار حضرتعالی، خوب می دانید و در جریان هستید که بیش از ۲۴ فاز گازی و ۳۰ پتروشیمی بزرگ و چندین شرکت کوچک در شهرستان عسلویه و جنوب استان مستقر است و هرچه آسیب، و تخریب زیرساخت و آلایندگی محیط زیست است؛ متوجه این شهرستان مظلوم و محروم است ولی وقت بحث امتیاز دهی باشد باید نصیب شهرستانهای دیگر باشد.

🔹️اقای استاندار، در دولت سابق؛ فرماندار عسلویه بعنوان نماینده استاندار در شورای راهبردی پتروشیمی ها و مسئولیت های اجتماعی بود. از حضرتعالی هم انتظار میرفت که الانم حداقل به فرماندار عسلویه و نماینده حضرتعالی در شهرستان اعتماد می کردید و ایشان را بعنوان نمایندتان در شورای راهبردی معرفی می کردید. یا اگر صلاح نمی دیدید حداقل یکی از اعضای شوراهای اسلامی عسلویه به عنوان نماینده حضرتعالی معرفی می شد.
🔹️به یاد دارید چند ماه پیش، وقتی بحث انتصاب فرمانداران بومی در استان مطرح بود در همه نقاط استان ترجیح دادید نیرو از همان شهرستان انتخاب شود و همین کار شد. ولی در جلسه معارفه فرماندار عسلویه، بیان فرمودید براساس شایستگی ها، صلاح دانستیم که نماینده ای در شان و منزلت نام عسلویه انتخاب کنیم. لطفا شفاف بفرمایید حال برای انتخاب نماینده تان در شورای راهبردی چه موردی را ملاک قرار دادید.
🔹️ در پایان از استاندار مردمی و جهادی استدعا داریم در این مورد تجدید نظری بفرمایند و از تمامی مسئولین شهرستان و استان، روحانیت معزز و مکرم استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و… نسبت به این موضوع؛ موضع خود را اعلام کنند تا شاهد این اجحاف در حق عسلویه نباشیم.
” والعاقبه للمتقین”

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن