بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67126
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 بهمن 00 4:47 ب.ظ

حجت الاسلام علی محمدی از کنگان به عنوان مدیر برتر استانی در مرحله کشوری معرفی شد

ثلاث- حجهالاسلام علی محمدی از خطه جنوب و از شهرستان کنگان بعنوان مدیر برتر شهرستانی از استان بوشهر در مرحله کشوری درشهرمقدس مشهد معرفی شد.

حجهالاسلام علی محمدی ازخطه جنوب از شهرستان کنگان بعنوان مدیر برتر شهرستانی از استان بوشهر در مرحله کشوری در شهر مقدس مشهد معرفی شد. مسئول امور روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهردرخصوص نشست ملی کوثرهدایت گفت: این نشست با رویکرد توانمندسازی شبکه راهیاران استانی و با تقویت و ارائه به روزترین مدل‌های حل مسئله در این دوره برگزار شد.
وی با اشاره به آیتم‌هایی که راهیاران مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، گفت: ثبت لبیک، ثبت آمایش مسجد، حضور در فعالیت توانمندسازی، اجرای کارگاه حل مسئله، برگزاری گعده، ثبت حل مسئله، انجام کار ویژه شامل (تهیه بوم و تجربه‌نگاری)، سرکشی به فعالیت‌های روحانیون، ابتکارات و خلاقیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها (نشر در خبرگزاری و فضای مجازی) از جمله مهمترین محورهای ارزیابی شرکت کنندگان در این مهرواره بودند.
حجت‌الاسلام صادق‌زاده بیان داشت: در این نشست، از حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان و حجت‌الاسلام آیت الله اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم به عنوان راهیاران برتر شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن