بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67885
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 خرداد 01 5:46 ب.ظ

طرح سنجش رایگان فشار خون و قند خون در درمانگاه محمد رسول الله کنگان در حال انجام است/ ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان با ۵۰ درصد تخفیف

ثلاث- طرح سنجش رایگان فشار خون و قند خون در درمانگاه محمد رسول الله کنگان در حال انجام است.

دکتر احمد شفیعی مدیر مجتمع درمانگاهی محمد رسول الله(ص) شهر کنگان گفت: بیماریهای مرتبط با عروق و فشارخون ، اولین علت مرگ و میر در جهان و بیماری قند خون و بیماریهای وابسته به دیابت از عوامل اصلی ناتوانیها و مرگ و میر در ایران و جهان میباشند. در این طرح کاملا رایگان که با کمک مرکز خیریه درمانگاه محمد رسول الله ( ص) اجرا می شود مردم عزیز منطقه میتوانند با مراجعه و آزمایشات رایگان در درمانگاه توسط متخصصین درمانگاه ویزیت شده و تحت درمان و پایش قرار گیرند.

دکتر  شفیعی ادامه داد: حدود ۱۰ درصد از ایرانیان به بیماری دیابت (قندخون) مبتلا هستند و متاسفانه غالبا زمانی متوجه می شوند و جهت درمان مراجعه می کنند که مرحله پیش دیابت را در بیخبری و بدون ملاحظات تغذیه ای گذرانده اند و نهایتا دچار عوارض بیماری دیابت نظیر بیماریهای نارسایی کلیوی، از دست دادن بینایی چشم، زخمهای مزمن ، بیماریهای روانی و افسردگی ، ناتوانیهای شغلی و جسمی می شوند. تلاش ما به ویژه در این طرح این است که در مرحله پیش دیابت فرد متوجه ضعف و نقص جوابدهی انسولین شده و با مراعات اندک تغذیه ای از مبتلا شدن به حالت مزمن دیابت، جلوگیری نماید. همچنین افراد مبتلا به دیابت که از بیماریشان خبر دارند می توانند با شرکت در این طرح، قند خون شان را در آزمایشگاه پاستور به شکل رایگان بسنجند و زیر نظر متخصص داخلی و دیابت( خانم دکتر فاطمه برامکی) همکار ما در این طرح رایگان ویزیت شده و مطمئن شوند که دیابت شان کاملا تحت کنترل می باشد و همچنین توسط پرستاران درمانگاه محمد رسول الله( ص)تحت نظر درمانی قرار گیرند.

 

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن