بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 6:14 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67935
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 20 خرداد 01 4:30 ب.ظ

قفل ریموت دار اتاق مدیر؛ قفل برقی ریموت کنترلی شرکت

ثلاث- قفل ریموت دار اتاق مدیر نوعی قفل برقی است که برای شرکت‌ها استفاده می-شود. در واقع با نصب آن، درب ساختمان به صورت برقی باز و بسته شده و در نتیجه فضای موردنظر، امنیت بسیار بالایی پیدا می¬کند.

 

اتاق مدیریت در هر شرکتی بسیار مهم است و نباید افراد و کارمندان به آن­جا بدون اطلاع مدیر رفت و آمد داشته باشند، از این­رو جهت افزایش ایمنی اتاق مدیر، بهترین گزینه استفاده از قفل ریموت دار می‌باشد.

 

نگرانی خاصی در مورد کار کردن درست قفل و سازگاری آن با ساختار درب­ها وجود ندارد، این نوع قفل به خوبی روی در سوار شده و از امنیت بسیار بالایی هم برخوردار است. حتما شما نیز تاکنون قفل‌کنترلی را برای پارکینگ‌ها و درب حیاط منازل مشاهده کرده‌اید.

 

در واقع هر نوع دری را می‌توان با نصب قفل به صورت ریموت و از راه دور کنترل کرد، این سیستم برای هر مکانی قابل اجراست، اما در شرکت‌ها و ادارات به علت اهمیت زیادی که دارند، بالاترین و دقیق‌ترین نوع قفل را نصب می‌کنند. قفل ریموت دار همچنین برای اتاق منشی هم قابل نصب است.

 

امروزه قفل برقی ریموت کنترلی برای شرکت بسیار رایج و پرطرفدار می­باشد­، از این رو در ادامه در مورد اینکه قفل ریموت دار اتاق مدیر چیست و چه مزایایی دارد بیشتر صحبت می‌کنیم:

 

قفل ریموت دار اتاق مدیر چیست؟

 

در واقع قفل برقی ریموتی، یک نوع قفل الکترونیکی است که روی انواع درب­های چوبی و فلزی قابل نصب است. شما با استفاده از آن می‌توانید با یک کنترل، قفل درب را از راه دور باز یا بسته کنید. علاوه بر امنیتی که این نوع قفل فراهم میکند، استفاده راحتی هم دارد.

 

لولای درب، چه به سمت راست و چه به سمت چپ باشد، در هر صورت می­توان قفل ریموت دار را روی آن نصب کرد. شما خودتان نیز می‌توانید آن را خریداری کرده و نصب کنید اما بهتر است یک نصاب این کار را انجام بدهد تا از خدمات پشتیبانی بعد از نصب برخوردار باشید. این قفل‌ها این توانایی را دارند که اگر در باز شد و کسی وارد اتاق نشد، فوراً دوباره درب به طور اتوماتیک قفل شود.

 

شما قفل کنترلی را می‌توانید برای درب اتاق مدیریت و یا درب اصلی شرکت استفاده کنید. بعد از نصب این قفل روی اتاق مدیر هم از ورود افراد متفرقه جلوگیری می­شود و هم اینکه می­توان روی عبور و مرور نظارت بیشتری داشت. در صورت قطعی برق برای مدت طولانی، یا بنابر هر دلیل دیگری، می‌توان قفل را در حالت خلاص قرار داد تا مشکلی برای عبور و مرور وجود نداشته باشد.

 

این قفل‌ها علاوه بر اتاق مدیر، برای مطب پزشکان، آزمایشگاه‌ها، اتاق‌های سرور، انبارها، بانک‌ها، طلافروشی‌ها و هر مکان مهم دیگری نیز استفاده می‌شوند. این نشان دهنده کیفیت بالا و محبوبیت این نوع قفل‌ها می‌باشد.

قفل‌های ریموت کنترلی ساخت کشورهای مختلفی از جمله: آلمان، ایتالیا، ایران و چین می‌باشند و با توجه به نوعی که دارند، قیمت آن­ها باهم فرق میکند.

 

 

ساختار قفل ریموت دار اتاق مدیر

 

این سیستم با برق ۱۲ ولت کار میکند و دارای یک ترانس برق، بورد دستگاه و دو عدد ریموت می‌باشد و برای نصب نیازی به تخریب درب نیست. قفل‌های ریموت دار باتری‌خور نیستند و نیاز به سیم کشی دارند اما از نظر ظاهری هیچ گونه زشتی روی درب ایجاد نمی‌کنند و کاملا شیک و مدرن هستند.

 

انواع قفل ریموت دار

 

قفل اتاق مدیر  انواع مختلفی دارد که شما برای بهره‌مند شدن از بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات بهتر است قبل از هرگونه اقدام با مشاورین دیده بان یا پارس در تماس حاصل فرمایید.

در ادامه انواع قفل ریموت دار را به اختصار خدمت شما معرفی می­کنیم:

 

  1. مدل ریموت دار Strike-Lock که معمولا روی درهای چوبی عادی نصب می­شوند. این نوع قفل در شرکت‌ها و ادارات بسیار رایج است.

 

  1. مدل ریموت دار کله گاوی Rim-lock که بیشتر روی درب اصلی منازل و ورودی خودرو نصب می­شوند.

 

  1. مدل کنترلی شفتی Bolt-Lock دارای امنیت بالاتری نسبت به نوع اول هستند و معمولا با نزدیک کردن یک مچ بند یا کارت باز می‌شوند. نوع پیشرفته آن برای طلافروشی‌ها و صرافی‌ها استفاده می­شود.

 

  1. مدل الکترومغناطیسی Magnetic-Lock معمولاً روی درب­های آهنی یا با امنیت بالا نصب می­شوند. مانند: اتاق سرور و بانک‌هاو….

 

این قفل‌ها روی انواع درب­ها با جنس پی وی سی PVC، ام دی اف MDF، روکش چرم، شیشه‌های سکوریت و… می‌توانند نصب شوند. بنابراین نگران این­که آیا برای هر نوع درب قابل نصب است یا نه، نباشید. همچنین می­توان با استفاده از نوع سیم کارتی، درب را از راه دور باز یا بسته کرد.

 

انواع قفل کنترلی با توجه به نیاز شما و نوع کاربری محیط باید استفاده شوند، طبیعتاً برخی از انواع آن برای مکان‌های خیلی مهم مناسب نیستند و برخی دیگر هم برای هر مکانی ضرورتی ندارند. به همین خاطر باید قبل از خرید آن به اندازه کافی اطلاعات داشته باشید یا با یک شخص آگاه در این زمینه مشورت کنید.

 

مزایای قفل ریموت دار اتاق مدیر

 

حال که با قفل ریموت دار و انواع آن آشنا شدید، بد نیست درمورد مزیت استفاده از این نوع قفل‌ها صحبت کنیم. استفاده از قفل ریموت دار اتاق مدیر، مزیت‌هایی هم دارد که در ادامه گفته می­شود:

  1. افزایش ایمنی اتاق مدیر به بهترین شکل
  2. استفاده آسان بدون نیاز به آموزش
  3. کمترین میزان خطا و خرابی
  4. امنیت بالاتر نسب به سایر قفل‌ها
  5. سرعت بالا در باز و بسته شدن قفل
  6. کاهش میزان سرقت و اقدامات غیرمجاز
  7. کارکرد عالی و عمر طولانی
  8. کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب
  9. قدرت مناسب دربرابر ضربه و فشار
  10. امکان قفل شدن مجدد درب در صورت عدم ورود شخص
  11. امکان زیرنظر گرفتن تردد افراد
  12. قابل نصب روی انواع درهای چوبی، فلزی، ضدسرقت و…
  13. داشتن گارانتی در صورتی که توسط شرکت نصب شوند.
  14. قابلیت تعمیر بعد از خراب شدن

 

قیمت قفل ریموت دار اتاق مدیر

 

قیمت قفل‌های ریموت دار با توجه به جنس و مدلی که دارند و این­که ساخت کدام کشور باشند، فرق می­کند. همچنین هزینه نصب آن را هم باید در نظر بگیرید.

 

شما باید با توجه به نوع کاربری محیط و بودجه‌ای که دارید، اقدام به خرید آن کنید. همچنین باید دقت کنید که از یک فروشنده معتبر آن را تهیه نمایید چرا که نوع تقلبی و بی‌کیفیت آن هم در بازار موجود است.

 

مشاورین دیده بان و پارس در به رایگان شما را در این خصوص راهنمایی خواهند کرد تا با قیمت بسیار مناسب بتوانید بهترین نوع آن را برای اتاق مدیریت به کار بگیرید.

البته این نوع قفل های ریموتی در سطح دنیا بسییار متنوع هستند و مثلا در اینجا قفل های ریموتی در سایت آمازون را لینک داده ایم تا بررسی کنید و متوجه تنوع حیرت انگیز این قفل ها در سطح جهان شوید.

 

 

.

 

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن