بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12432
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 بهمن 93 2:40 ق.ظ

هیات افتاء و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر:

دعوت روحانیون اهل سنت استان بوشهر از مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ثلاث – خلیل افرا: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی روز وحدت، قدرت نمایی واعلام حیات ایران اسلامی است که دشمن را چار خسران خواهد کرد.

به گزارش ثلاث ؛ هیات افتاء و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر در بیانیه ای که نسخه ای از آن به سایت خبری ثلاث ارسال شده است از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرده است که متن این بیانیه را در زیر می خوانید :

 

هیات افتاء و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر فرارسیدن سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی است و با رمز ایمان و وحدت کلمه به پیروزی رسید را به رهبر انقلاب حضرت آیت الله الامام خامنه ای مدضلّه العالی و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نماید.

۲۲ بهمن همواره تجلی‌گاه غیرت دینی و بصیرت سیاسی مردم بوده است و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی روز وحدت، قدرت نمایی واعلام حیات ایران اسلامی است که دشمن را چار خسران خواهد کرد.

هیات افتاء با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از آنان می خواهد ضمن تکمیل برگ های زرین سی و ششمین سالروز انقلاب عزیز و مستقل مهر تاییدی بر عزم رهبری و ملت برای تداوم آرمان های انقلاب اسلامی زده و با آرمان های سی و شش ساله ایران اسلامی تجدید میثاق نمایند.

 

 

 

 

 

شورای افتاء و هیات پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر

و عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کل کشور

خلیل افرا

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن