بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32472
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 12 شهریور 95 1:00 ق.ظ

محمد بحرینی نژاد

کسب میزبانی مسابقات کشوری برای نشاط جوانان است /با دست خالی بیشتر از این نمی توان کار کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان : انتظارات این نسل نیاز به همت همه نهادها است و تنها نمیتوان متولی اصلی را اداره ورزش و جوانان دانست .

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی اجتماع محور صدای جوان ، نشست و گردهمایی اجتماع محور صدای جوان با حضور محمد بحرینی نڗاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در خصوص رشد ورزش و سلامت جسمی ، روحی و بالندگی جوانان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار شد .

محمد بحرینی نژاد ضمن دعوت از اعضای اجتماع محور جهت کمک و پیشبرد اهداف مطروحه ، رویکرد خود را استفاده از پیشنهادات و راهکارهای جوانان و پذیرش انتقاد بدون تخریب دانستند و اشاره نمودند : متاسفانه در شهرستان چارت اداره ورزش و جوانان را از اول کوچک دیده اند و اینکه امروز نمی توانیم در حد انتظارات جوانان و مردم ورزش دوست باشیم برای این است که ما در نیروی انسانی بسیار محدودیم و با دست خالی بیشتر از این نمیتوان کار کرد و نیازمند کمک صنعت نفت و گاز هستیم که بتوانیم اهداف خود را پیش ببریم .

وی در بحث جوانان نیز افزودند : با توجه به اینکه همچنان مشخص نیست که وظیفه و رویکرد اصلی ما چیست و ما بیشتر می توانیم در سازماندهی و ثبت سمن ها همکاری و همیاری کنیم و به خوبی وضعیت جوانان را درک می کنیم و برای برآورده کردن انتظارات این نسل نیاز به همت همه نهادها است و تنها نمیتوان متولی اصلی را اداره ورزش و جوانان دانست .

وی در اخر نیز با بیان اینکه در سال های گذشته میزبانی مسابقات متعدد ورزشی را بر عهده داشته اند ، گفت : سیاست امسال اداره ورزش و جوانان نیز کسب میزبانی مسابقات کشوری برای نشاط جوانان است .

اسماعیل ایدانی دبیر اجتماع محور صدای جوان ضمن معرفی ظرفیت ها و توانایی اجتماع محور در زمینه فعالیت در امور ورزش و جوانان بیان داشتند : امروزه یکی از بزرگترین معظلات ما عدم هویت و خودباوری جوانان است و باید برای  این امور و رفع مشکلات قشر جوان یک متولی وجود داشته باشد و نگاه همه جوانان در حال حاضر به این نهاد است چون از پسوند جوان استفاده می کند .

وی همچنین اضافه کرد: انتظار ورزش دوستان از شما به عنوان نفر اول ورزش در شهرستان این است که هیات ها و باشگاه های ورزشی را چارت بندی کنید و چشم انداز ورزش مشخصی در شهرستان داشته باشیم تا بتوان پویایی و نشاط را در جامعه ترویج داد .

IMG-20160831-WA0015-01

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن