بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42412
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 تیر 96 1:50 ق.ظ

مدیر آموزش و پرورش کنگان خبر داد:

احداث ۴ مدرسه در سال آینده/ افزایش ۴ رشته مختص هنرستانی ها

ثلاث- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان: هیچ دانش آموزی ازتحصیل در مدرسه جا نمی ماند و ما همه ی محصلین را ثبت نام خواهیم کرد.

مدیر اموزش و پرورش کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث گفت: در حال حاضر مدارس شهرستان کنگان با توجه به تراکم  جمعیت کنونی در بعضی مناطق شهر با مشکلاتی مواجه شده که با رایزنی های انجام شده توانسته ایم مجوز احداث ۴ مدرسه در سال آینده از استان بوشهر دریافت کنیم.

شاکر محیسن ادامه داد: احداث این ۴ مدرسه جوابگوی نیاز دانش آموزان تا ۴ سال آینده است و امیدواریم با افزایش جمعیت انسانی در این منطقه، طرح احداث و توسعه مدارس شهرستان رو به رشد گردد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام مهر ماه دانش آموزان در مدارس رو به اتمام است؛ بیان کرد: سیستم ثبت نامی اکثر مدارس تکمیل شده است و محدود مدارسی برای ظرفیت تکمیلی دانش اموزان خود همچنان در حال فعالیت هستند ولی کل مدارس شهر کنگان دوشنبه ها و چهارشنبه ها جوابگوی والدین دانش آموزان می باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان عنوان کرد: هیچ دانش آموزی ازتحصیل در مدرسه جا نمی ماند و ما همه ی محصلین را ثبت نام خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: ثبت نام مدارس بر اساس موقعیت جغرافیای محل سکونت دانش آموز می باشد که متاسفانه  برخی از والدین دیرتر از زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام فرزندان خود در مدارس کردند و اکنون با توجه به ظرفیت ثبت نامی هر مدرسه، از والدین تقاضا داریم به مدارس همجوار محل سکونت خود مراجعه کنند.

محیسن تصریح کرد: با توجه به تدابیر انجام شده جهت رشد سطح علمی دانش اموزان  به جرات میتوان گفت که هیچ یک از مدارس کنگان سطح علمی و عملکرد کمتری در مقایسه با مابقی مدارس ندارد.

وی با بیان اینکه امسال چند رشته تحصیلی به مدارس هنرستان شهرستان افزوده گردیده است؛ اظهار داشت: ۴ رشته به ۱۳ رشته تحصیلی در مدارس اضافه شده است که شامل رشته خیاطی زنان در هنرستان حضرت معصومه کنگان و شهید محلاتی پرک، رشته گرافیک کامپیوتری در هنرستان حضرت معصومه، رشته تربیت بدنی دبیرستان فنی و حرفه ای در مدرسه ام ابیها و رشته تعمیر خودرو و برق درهنرستان آیت الله طالقانی، می باشد.

زینب تجمع

اخبار مرتبط

نظرات

  1. max says:

    خیلی جالبه موندن خودشون تا یکماه آینده مشخص نیست حرف از ساخت مدرسه در سال آینده میزنن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن