بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5780
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 18 مهر 93 7:45 ق.ظ

پس از یک روز اختلال/

شماره‌های تلفن‌ ثابت در کنگان ۸ رقمی شد+ جزئیات

به گزارش ثلاث، با توجه به تغییر شماره تلفن های ثابت استان در راستای هم کد سازی ، شماره های تلفن شهرستان کنگان نیز از روز گذشته تغییر یافت.

به گزارش ثلاث، با توجه به تغییر شماره تلفن های ثابت استان در راستای هم کد سازی ، شماره های تلفن شهرستان کنگان نیز از روز گذشته تغییر یافت بدین ترتیب که قبل از پیش شماره های قبلی عدد ۳ اضافه شد. مثلا اگر شماره منزلی فردی در گذشته ۷۲۲۲۱۲۳ بوده، حال فقط عدد ۳ به قبل از ۷۲۳ اضافه می شود و به این صورت (۳۷۲۲۲۱۲۳). برای پیش شماره های ۷۲۳ و ۷۲۱ نیز همینگونه است.
بنابراین مشترکین تلفن ثابت برای تماس با شهرستان کنگان از هر نقطه ی استان بوشهر فقط کافیست عدد ۳ را به شماره قبلی تلفن اضافه کرده و دیگر نیازی به کد نیست.

مثلا اگر قبلا شماره منزل فردی در کنگان ۷۲۳۲۱۲۳ بوده ، حال نیز فقط عدد ۳ به قبل آن اضافه می شود و از هر نقطه استان بدون هیچ عدد و کد دیگری قابل شماره گیری و ایجاد ارتباط است.

برای مشترکینی که از خارج از استان قصد شماره گیری تلفن های ثابت استان بوشهر و مثلا شهرستان کنگان را دارند، فقط کافیست عدد ۰۷۷ را به قبل از شماره تغییر یافته اضافه کنند و به عبارتی کد ۰۷۷ برای ورود مشترکین خارج از استان داخل به استان است مثلا اگر شماره ( جدید) منزل فردی در استان بوشهر ( شهرستان کنگان ) ۳۷۲۳۲۱۲۳است، از هر نقطه کشور (بجز خود استان بوشهر ) برای ارتباط با این شماره فقط کافیست کد ۰۷۷ را به قبل از این شماره اضافه کنند به عبارتی مشترکین تلفن ثابت از خارج از استان برای ارتباط با تلفن ثابت در شهرستان کنگان فقط کد ۰۷۷ را به شماره (تغییر یافته) مورد نظر اضافه کنند.
مشترکین تلفن همراه نیز برای شماره گیری تلفن های ثابت در شهرستان کنگان فقط کد ۰۷۷ را به قبل از شماره تغییر یافته اضافه کرده و تماس برقرار کنند.

شماره هایی مانند نیروی انتظامی، ۱۱۸، اتش نشانی، پلیس ۱۱۰ و اورژانس و غیره با همان سه شماره قبل قابل ارتباط می باشد و هیچ تغییری نکرده است.
مشترکین تلفن های ثابت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ۱۱۸ و یا سامانه ۳۶۶۶ تماس حاصل کنند.

 

۱ ۲ ۳ ۴

نظرات

  1. شهرند جمی says:

    جهت استحضار مسئولین شهرستان جم . چرا حرفی از روستاهای میانی شهرستان جم نیست. مراکز مخابراتی باریکان وکوری حیاتی با زیر پوشش قرار دادن بیش از ده روستا.این ها مراکز وروستاهایی هستند که دو سال است تلفن ندارند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن