بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51072
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 آبان 97 4:36 ب.ظ

زیر ساخت راه اندازی سامانه پایش تصویری در بندر کنگان فراهم شد

دوربین های مدار بسته ترافیکی در ۵ نقطه بندر کنگان نصب می شود

ثلاث- شهردار بندر کنگان خبر داد: دوربین های مدار بسته ترافیکی در ۵ نقطه بندر کنگان نصب می شود.

به گزارش ثلاث، رحیم جمالی گفت:  مطالعات پایش تصویری شهر کنگان انجام شده و در این طرح ۲۵ نقطه پر حادثه شناسایی و طرح آن تکمیل شده است.
وی اظهار داشت: در فاز یک این طرح پنج نقطه انتخاب و مناقصه آن برگزار شده است که از هفته گذشته پیمانکار این پروژه اقدام به حفاری و بتن ریزی پایه ها کرده است و در مدت کوتاهی به مرحله راه اندازی خواهد رسید.
جمالی ادامه داد: در فاز نخست این پروژه مهم، ایستگاه های پایش تصویری با استفاده از فیبر های نوری که از شرکت مخابرات تامین شده به یکدیگر متصل خواهد شد.
وی بیان کرد: برای اجرایی شدن بهتر این پروژه، تفاهم نامه ای با مخابرات به امضا رسیده که در قالب این تفاهم نامه همه شهر کنگان و مسیر های اصلی تحت پوشش فیبر نوری پر سرعت قرار خواهد گرفت.
شهردار کنگان با بیان این موضوع که شهرداری بابت حفاری ها وجهی از شرکت مخابرات دریافت نکرده است، ادامه داد: این طرح، نقطه عطفی برای رشد زیر ساخت های ارتباطی شهر است.
جمالی گفت: با راه اندازی این پروژه و بهره گیری از پنج ایستگاه نظارت تصویری و ثبت تخلف سرعت، قدم بزرگی در راستای امنیت اجتماعی و ترافیکی شهر برداشته خواهد شد.
وی افزود: تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار است که در صورت تامین آن شهرداری در کوتاه ترین فرصت زمانی کار را به بهترین نحو به اتمام خواهند رساند.
شهردار کنگان اضافه کرد: اعتبار اولیه این پروژه ۶ میلیارد ریال است که از محل استانی تامین شده و برای تکمیل و اتمام آن، چهار میلیارد دیگر نیاز است./ منبع: روابط عمومی شهرداری بندر کنگان

 

…….

به گزارش ثلاث، با همکاری بین شهرداری و مخابرات دوربین های مداربسته ترافیکی سطح شهر؛ به دلیل امنیت و سرعت بالا بر بستر فیبر نوری اجرا خواهد شد و تعمیر و نگهداری این سیتم نیز به عهده مخابرات خواهد بود و شهرداری نیز در راستای اجرای شبکه فیبر نوری در زمینه عوارض حفاری های سطح شهر با مخابرات همکاری خواهد داشت. این کار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان و با مشارکت مخابرات شهرستان انجام خواهد شد.

نظرات

  1. فرشید says:

    با سلام اینجانب یکی از ساکنان خیابان بسیج پشت مصلی نماز می باشم از شما عاجزانه خواهشمندم در خصوص نصب سرعت گیر در این خیابان به دلیل ترافیک در ساعات تعطیلی مدارس وخطرناک بودن سرعت بسیار زیاد برخی ازماشین ها وموتورسیکلت ها علی الخصوص انتهای خیابان به سمت کانال آب جنب مصلی اقدام نمایید با تشکر

  2. حسن says:

    این کار خوبی هست اما جریمه کردن باید اخرین روش اصلاح فرهنگ ترافیک باشه
    وقتی نیروی انتظامی میاد در شلوغترین نقطه شهر یعنی فلکه وحدت ملت را جریمه میکنه با دلایل مختلف و سی متر پایینتر یعنی ورودی خیابان معلم راه بندان مسافرکش ها و ایستگاه اتوبوس ها و سبقت از هر طرف میشه و برای ورود به این خیابان باید با رصد ۳۶۰ درجه وارد خیابان بشی غیر از نیروی انتظامی کی مقصر هست نیروی انتظامی باید ایستگاه مسافران و راننده ها و اتوبوس را به بعد از پل هوایی انتقال بده

  3. حمید says:

    با درود
    کار خوبیه ، چون مردم ما از دوربین بیشتر از یک آدم زنده میترسند..
    در ضمن دوربین ها نمیشه بهشون باج داد، اما آدمها به راحتی باج میگیرند یا چشماشون بعضی وقتها کور میشه.

  4. مصطفی says:

    سلام
    این وسط راهنمایی رانندگی چیکارست
    این پایش هست یا دید زدن مردم
    دوربین هارو باید اهنمایی رانندگی بزاره و کنترل کنه نه شهرداری و مخابرات
    بهونه تی واسه نظارت مردم
    ثلاث ثبت کن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن