بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64588
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 فروردین 00 12:36 ب.ظ

استاندار بوشهر؛

پهلوگیری کشتی های ۲ هزار تنی با توسعه اسکله کنگان

عبدالکریم گراوند گفت : طرح توسعه اسکله بندر کنگان یکی از اقدامات مؤثر در حوزه دریایی و بندری است که با جدیت پیگیر تکمیل آن هستیم.تسریع در اجرای طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان ضروری است.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه موج‌شکن بندر کنگان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود.

عبدالکریم گراوند  در بازدید از روند توسعه بندر کنگان اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه دریا و بندر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که نقش مهمی در اقتصاد و معیشت مردم دارد.

 

وی ادامه داد: در راستای بهبود وضعیت بنادر استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و شاهد افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در این بنادر هستیم و طرح‌های توسعه مهمی نیز در دست اجرا است.

استاندار بوشهر به ظرفیت‌های بندر کنگان در جنوب استان بوشهر اشاره کرد و افزود: طرح توسعه موج شکن بندر کنگان یکی از اقدامات مؤثر در حوزه دریایی و بندری است که با جدیت پیگیر تکمیل آن هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق مطالبات مردم کنگان، طرح توسعه موج شکن بندر کنگان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان اجرایی و اعتبارات آن در سفر استانی هیئت دولت به استان بوشهر تخصیص یافت.

گراوند با تقدیر از پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه اسکله کنگان، ضمن رضایتمندی از اقدامات انجام شده، تاکید کرد: تسریع در اجرای طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه طرح و توسعه این بندر، امکان تردد کشتی‌هایی با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ تنی فراهم می‌شود و این مهم نه تنها باعث رونق بیشتر اقتصادی این بندر بلکه در بحث اشتغال و معیشت مردم نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن