بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61258
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 مرداد 99 8:21 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

۶ میلیارد تومان به اسکله خورخان بردخون تخصیص یافت

ثلاث – نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سرعت بخشی در روند احداث اسکله خورخان بردخون از توابع شهرستان دیر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سرعت بخشی در روند احداث اسکله خورخان بردخون از توابع شهرستان دیر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

ثلاث : حجت الاسلام موسی احمدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پس از ۲ سال و نیم توقف پروژه به دلیل نبود اعتبار، در زمان حاضر این پروژه فعال است و بتن ریزی سمت ساحل انجام شده و به زودی فاز نخست آن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه اسکله خورخان یکی از مطالبات جدی و مسلم مردم است و سال‌های سال چشم انتظار افتتاح آن هستند.

وی یادآورشد: با بهره برداری از اسکله خورخان مردم بویژه صیادان منطقه از یکی از نعمت های نظام مقدس اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

احمدی  گفت: همچنین جاده ساحلی و گردشگری بین شهرستان دیر – کنگان معروف به وفاق به طول هشت کیلومتر طراحی شده که فاصله بین این ۲ شهرستان کاهش می‌یابد.

وی اظهارداشت: به تازگی با هماهنگی استاندار و فرماندار احداث پل و اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شده است.

نماینده جنوب استان بوشهر یادآورشد: ساحل در هر منطقه مهم‌ترین ظرفیت برای اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی است که از این حوزه باید بهره‌برداری لازم شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن