بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68554
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 5 دی 01 9:15 ق.ظ

میدان بزرگ شهید سلیمانی در بلوار امام حسین (ع) شهر کنگان، ۱۲ خیابان را به هم متصل می کند/پروژه ای بزرگ و راهگشا

ثلاث- شهردار کنگان گفت: به زودی میدان شهید سلیمانی با قطر ١١٠ متر که محل اتصال ١٢ خیابان است، افتتاح می شود.

به گزارش ثلاث، دکتر رحیم جمالی شهردار کنگان اظهار داشت: پروژه احداث میدان بزرگ بلوار امام حسین (ع) شهر کنگان در روزهای پایانی کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این میدان با قطر ١١٠ متر، محل اتصال ١٢ خیابان است، اضافه کرد: ترافیک عبوری بلوار امام حسین (ع)، بلوار ۶۰ متری، خیابان‌های حاشیه رودخانه فصلی و کُند روهای متعدد، در این میدان به هم می رسند و توزیع می‌گردند.

شهردار بندر کنگان بیان کرد: بخشی از اجرای این میدان، بر روی پل‌هایی صورت گرفته که قبل از شروع به کار میدان، احداث شده است.

وی افزود: اجرای این میدان با آینده نگری و پیش بینی ترافیک رو به تزایدِ(زیاد شدن) شهر کنگان، صورت گرفته است و توسعه شهر به واسطه صنایع نفت و گاز، شتاب زیادی به خود گرفته است.

دکتر جمالی ادامه داد: این میدان در مسیر بلوارهای شرقی شهر انجام می‌شود که سبب سهولت در تردد ورودی و خروجی شهر، کم کردن بار ترافیک خیابان‌های مرکزی و دسترسی آسان شهروندان این محلات است.

وی بیان کرد: خلاقیت در طراحی ترافیکی، اجرای فنی پل‌های بتنی، پیش بینی و آینده نگری در ترافیک شهری، پیش بینی فضاهای سبز و محل‌هایی جهت فضاسازی‌های شهری و امکان ایجاد فضاهای گردشگری و … ، از ویژگی‌های این پروژه عمران شهری است./ منبع روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان

.

عکس: مهدی روزبازار

.

 

 

.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. عبداله says:

    از شهردار کنگان عاجزانه درخواست داریم فکری برای آبگرفتگی خیابان درموقع بارندگی <حد فاصل نان برکت تا ورودی شهر بنک <بیاندیشند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن