بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12756
تعداد نظرات:۱۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 بهمن 93 4:34 ب.ظ

شنیده های ثلاث /

قوت گرفتن کاندیداتوری یک اصلاح طلب مشهور برای مجلس در جنوب استان/ تودیع و معارفه یک مدیر در کنگان/قطع برق سیتی سنتر/اعتراض گوجه کاران کنگانی و …

ثلاث – خبرنگاران ثلاث شنیده های هفتگی خود را پیرامون اتفاقات مختلف در سطح شهرستان و استان به طور مختصر در قالب یک خبر به سمع و نظر مخاطبان فهیم این سایت خبری می رسانند.

* شنیده می شود کاندید اصلاح طلبان نیز برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه جنوب استان بوشهر نیز اعلام آمادگی کرده است. به نظر می رسد پس از تایید نهایی کاندیدای مجلس، حضور این کاندید حسابی تنور انتخابات را داغ خواهد کرد.

البته نکته جالب دیگر این است که حضور این فرد اصلاح طلب به طور کلی برنامه های دیگر کاندیدا را دچار بازنگری جدی خواهد کرد. اصلاح طلبان حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه اعلام کرده اند” در صورت حضور این مهره  از وی در انتخابات حمایت خواهند کرد” و به عبارتی ساده تر، در حال حاضر مهمترین گزینه اصلاح طلبان جنوب استان این فرد است که متفق القول مورد تایید اتاق فکر اصلاحات نیز می باشد. مدیرعامل سابق باشگاه شاهین بوشهر در لیگ برتر فوتبال کشور، مشاور سابق مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس، مدیر سابق توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مشاور استاندار بوشهر از جمله مهمترین سوابق کاری وی است. وی در دوره قبل انتخابات نیز کاندید بود.

 

 

* قرار است به کارکنان مجلس شورای اسلامی دو وام ۵٠ میلیون تومانی پرداخت شود که ۵٠ میلیون تومان اولی در سال جاری و ۵٠ میلیون دومی در ابتدای سال آینده پرداخت شود .

 

*شنیده می شود که احمد حیدری کاندید دور قبل مجلس در جنوب استان که توانست حائز رتبه پنجم انتخابات شود، به دلیل مشغله زیاد، قصد حضور در انتخابات پیش روی مجلس را ندارد. وی هم اکنون مشغول تدریس سطح تحصیلات تکمیلی و طراحی سوالات دکترای موسسات آموزشی است.

 

* با توجه به زمان اندک باقی مانده تا انتخابات مجلس در سال ۹۴ به نظر می رسد انتخابات به صورت منطقه ای برگزار شود ولی قطعا از سال ۱۳۹۸ انتخابات مجلس به صورت استانی برگزار می شود.در انتخابات استانی، افراد ثبت نام کننده پس از تایید صلاحیت، برای کل استان کاندید می شوند که به تبع آن مردم استان از هرنقطه می توانند به کاندید مورد نظر خود رای دهند.  به احتمال قوی از سال ۱۳۹۸ تعداد نمایندگانی که از استان بوشهر راهی مجلس می شوند به ۵ نفر خواهند رسید لذا به نظر می رسد هر فرد از هر نقطه استان می تواند به ۵ کاندید تایید صلاحیت شده از سراسر استان رای دهد.شایان ذکر است که طرح انتخابات استانی از مخالفان جدی برخوردار است که از این میان می توان به مخالفت برخی نمایندگان استان با این طرح نیز اشاره کرد.

 

 

* صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان انجام شد و به جای وی محمد بازیاری از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی عهده دار این سمت شد. شنیده ها حاکی از این است که زینب حسینی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان به شهرستان تنگستان منتقل می شود. همچنین خبرهایی به گوش می رسد که چند اداره شهرستان در لیست انتظار برای تغییر مدیر قرار گرفته اند و حتی گزینه جایگزین مدیران نیز مشخص شده است که به زودی این تغییرات انجام می شود ولی برخی مدیران کل موافق با این تغییرات نیستند و باید دید این کش مکش ها بلاخره به کجا می رسد.

مردم فهیم شهرستان کنگان امیدوارند جهت تغییرات به سمتی سوق پیدا کند که بدور از هر گونه تصمیم احساسی نشات گرفته از اطلاعات اشتباه از سوی برخی افراد سودجو که به دنبال منفعت طلبی هستند، باشد. در این زمینه مقایسه عملکرد مدیران کنونی با مدیران سابق تا حدودی می تواند راهگشا باشد.

 

* شهرستان کنگان این روزها شاهد برداشت محصول گوجه فرنگی است اما عدم مدیریت در بازاریابی و فروش این محصول در کنار کمبودهای دیگر در زمینه برداشت و دلال‌بازیها، روزگار کشاورزان را سیاه کرده است. تعدادی از کشاورزان با تجمع جلوی فرمانداری کنگان خواستار مدیریت این وضع و کمک به کشاورزان گوجه کار شدند.

 

* خبر می رسد از صبح روز دوشنبه برق بازار مرکزی کنگان از سوی اداره برق به دلیل بدهی میلیونی قطع شده است . در همین راستا تعدادی از غرفه داران بازار مرکزی کنگان (سیتی سنتر) با تجمع جلوی درب فرمانداری شهرستان کنگان خواستار وصل مجدد برق شدند. برخی از غرفه داران با ابراز تعجب از این تصمیم در گفتگو با خبرنگار ثلاث عنوان کردند که علی رغم پرداخت هزینه برق به طور مداوم اما برق غرفه های ما بدون اطلاع قبلی قطع شد. این افراد که نخواستند نامشان فاش شود به خبرنگار ما گفتند: به نظر می رسد اداره برق، بدهی ساختمان سیتی سنتر را پای غرفه داران گذاشته و برای فشار به مدیریت این ساختمان اقدام به قطع برق غرفه ها که منفک از برق ساختمان می باشد؛ نموده است.

 

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. ناشناس says:

    اقا تجمع دوم چی بوده

  2. کنگانی says:

    کاندیدی که قبلا رد صلاحیت شده بود الانم رد میشه

  3. 123 says:

    بعیده ایشون احراز صلاحیت بشه

  4. مندو says:

    فرماندار هم انگار همه مشکلات کنگون رو حل کرده که افتاده تو رایزنی با مدیران کل برا تعویض مسوولین شهرستان ودست گذاشته روی نیروهای اصولگرا

  5. امید(درتهران) says:

    احتمالا آقای حاج قاسم ابراهیمی(ریس فعلی اداره صنعت و معدن وتجارت کنگان)کاندیدا ی مجلس میشود و کاندیداتوری مجلس در حوزه کنگان ودیروجم وعسلویه را با همت مردم فهیم این خطه در دست میگیره.ان شا ا…

  6. یا هو says:

    باسلام مااز چهره محبوب و خوش نام خومون جناب آقای مجید کنگانی استقبال می کنیم حیاک الله

  7. مندو says:

    ثلاث توهم خطی وجناحی عمل می کنی ونظرات را درج نمی کنی دیگه از ثلاث هم زده شدم

  8. فضول says:

    دولت تدبیر و امید هم داره راه دولت جامعه مدنی خاتمی درپیش می گیره ؛ فکر کنم تا یک سال دیگه همه را عوض کنند حتی سرایدار مدارس هم ؛ فعلا داس دست گرفتن ودرو می کنند، چقدر فاصله هست بین حرف وعمل، این هم بگذرد ؛ به قول حافظ: هرکس پنج روزه نوبت اوست

  9. همشهری says:

    حاج مجید آدم خوبی است اما نه برا نمایندگی؛ خودش بهتر می دونه ولی نیاد بهتره چون یه بار تجربه کرده و به هر دلیل برای این سمت احراز صلاحیت نشده ، مومن ازیه سوراخ دوبار گزیده نمیشه

  10. ممد says:

    حالا چرا برخی روی “رد صلاحیت” بند کردن؟ خبریه؟

  11. دینا says:

    حالا بیو بِکِش ک نه سنگینن ….‌‌‌‌‌‌‌

  12. مطاف says:

    باسلام خدمت مدیر و سایر کاربران,
    اولا که یک پایگاه خبری نباید به نفع کسی مطلب بزنه, دوما حاج مجید همشهری و همکار بنده بوده,ببه قول یکی از دوستان,ایشان ادم خوب و شریفی هستند. منتهی بگذراید برای یکبار که شده ی نماینده توانمند و قوی بفرستیم, کسی که توی دولت لابی قوی داشته باشه ضمن اینکه خودش هم بسیار توانمند است, ایشان درسته که بچه جم هستش ولی بیایید خارج از حس ناسیونالیستی ایشان را انتخاب کنیم تا همانطور که توانست خودش را در جامعه, دانشگاه, عرصه ورزش ملی و دولت های دهم و یازدهم اثبات نماید و به همگان مشخص کرد که توانایی زنان ما کمتر از مردان تهرانی نیست, را انتخاب کنیم,. باشد که حقوق حقه مردم حوزه انتخابیه مون را احقاق کنه, و ایشان کسی نیست جز خانم الماسی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن