بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23903
تعداد نظرات:۱۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 28 آذر 94 9:14 ب.ظ

مجید کنگانی

آستینم را بالا زده ام و با تاکید بر اخلاق و کرامت انسانی در صحنه حاضر شده ام

اختصاصی ثلاث- داوطلب ثبت نام کننده برای انتخابات جنوب استان بوشهر گفت: بنده آستینم را با همت شما مردم خوب بالا زده ام و با تاکید بر اخلاق و کرامت انسانی در صحنه حاضر شده ام.

 

مجید کنگانی پس از ثبت نام در فرمانداری شهرستان کنگان جهت حضور در انتخابات مجلس، به خبرنگار ثلاث گفت: همه می دانیم که کشور ما با درایت و راهنمایی رهبر فرزانه خود و تدبیر و امید دولت یازدهم ، راه شکوفایی و برطرف شدن تحریم ها را گام به گام هموارتر کرده است.

وی افزود: یقینا مجلسی قدرتمندتر و متفکر می تواند این شرایط مهم را درک کند. برداشت من این است که با توجه به شرایط کشور با آغاز فصل جدیدی از کار و خدمت، امروز بیش از هر زمان و برهه دیگری به مجلسی با ویژگی های متفاوت و متناسب با شرایط روز نیازمندیم.

حسینی کنگانی اظهار داشت: فرهیختگان و نسل جوان متخصص و پر تحرک ما، ظرفیت ملی هستند؛ باید به آنها امید داد و حضور واقعی شان را در توسعه، شتاب داد.

این داوطلب ثبت نام کننده برای انتخابات حوزه جنوب استان بوشهر گفت: اعتقاد دارم نمایندگان مردم اگر نسبت به بدنه متخصص ملت، احساس بی نیازی کنند، به روزمرگی می افتند. ما نیز در برهه ای از زمان یا گرفتار کم کاری بوده ایم یا در بسیاری از موارد شعارهایی فرراتر از اختیاراتمان داده ایم. در همین حوزه انتخابیه یکی پس از سال ها می خواهد وطن عزیزش را با خشت جان بسازد یکی دنبال آرمان های دست نیافتنی است.

حسینی کنگانی بیان داشت: مجلس قوی و دولت قوی، جامعه قوی می خواهد. ما باید فضایی فراهم نماییم که با ساز و کار قانونی و دموکراسی خواهانه به تقویت مطالبات ملت نیز کمک کنیم.

وی عنوان کرد: قدرت اصلی همه کشورهای توسعه یافته، جامعه انهاست. همانطور که قدرت دولت ها نیز ناشی از قدرت ملت هاست.

این داوطلب انتخاباتی خاطرنشان کرد: مردم دیار دیر، کنگان، جم و عسلویه سالهاست با توسعه نیافتگی دست به گریبان هستند.

حسینی کنگانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور ما اگر امروز احساس امنیت می کند و از همه توطئه ها و ناامنی های دشمنان در امان است در ابتدا به واسطه درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و اتخاذ تصمیمات صحیح دولت به خصوص در حوزه سیاست خارجه است.

وی ابراز داشت: ما نباید غافل باشیم که دشمنان هرگاه بخواهند تنه درخت تنومندی را از جا بکنند، ابتدا دور آن را خالی می کنند؛ ولی در واقع کور خوانده اند و انشاءالله با حضور خوب مردم در انتخابات، به همه مردم دنیا نشان خواهند داد که مردم ایران نظام، کشور و همه ارکان نظام خود را قبول دارند و از آنها حمایت می کنند و این اعتماد به نفسی که دولت ها بعد از این حمایت ملتشان پشت سر خود دارند، می توانند در چانه زنی ها و تنظیم روابط به کار بگیرند، نباید کم ارزش تلقی شود.

این داوطلب انتخابات گفت: بنده آستینم را با همت شما مردم خوب بالا زده ام و با تاکید بر اخلاق و کرامت انسانی در صحنه حاضر شده ام؛ با همه فراز و نشیب هایی که این انتخابات و همه انتخابات دارند، احساس خوبی دارم؛ همه را دوست دارم، به چیزی نمی اندیشم جز اینکه دوست داشتن زیباست. فعالیت گریزی و کنج گزینی را به هیچ وجه باور ندارم و همه موانعی را که ممکن است برای رسیدن به یک هدف وجود داشته باشد، برای هرجایی باید با درایت و حمایت همه جانبه موانع را برداشت؛ انشاءالله به یاری خدا پس از رسیدن به مجلس برای برداشتن آن مشکلات، هیچ منعی نمی بینم. حسینی کنگانی عنوان کرد: مهمترین آرزوی بنده حضور پررنگ مردم ( با هر قومیت و زمینه فکری) حوزه انتخابیه در پای صندوق های رای است که می تواند نتیجه دلخواه را رقم بزند اگر این اتفاق رخ دهد، به یاری خدا و با امیدی که به همه مردم داریم، با هم می اییم که به همدیگر انرژی مثبت ببخشیم و طلوع دوباره ای را برای توسعه این خطه از سرزمینمان نوید دهیم.

وی در ادامه به نقش رسانه در انتخابات اشاره کرد و گفت: نگاه بنده به رسانه به عنوان یک ابزار ضروری و زیرساختی است. رسانه نه به عنوان گرم کننده تنور انتخابات بلکه نقش شفاف سازی و روشن گرانه آن برای من مهم تر است. رسانه است که با توانایی و نفوذی که در بین آحاد مردم دارد، می تواند به عنوان عامل آگاهی بخش، نقش بزرگی داشته باشد.

وی گفت: پتانسیل و ظرفیتی موجود در مجموعه دوستانی که در منطقه ( حوزه انتخابیه) در عرصه رسانه، تبلیغات محیطی و پیرامونی و روزنامه نگاری و… فعالیت می کنند بالا و پر رنگ می بینم زیرا کار خود را به صورت حرفه ای و به خوبی می دانند و لذا چنانچه حضورشان پر رنگ تر شود، باعث می شود انتخابات خوب و هوشمندانه ای توسط مردم صورت بگیرد.

 

 

IMG_8499 [640x480] ۸۱۶۲۳۳۷۳۹_۵۵۳۳۹ [۶۴۰x480] IMG-20151219-WA0013

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    قهرمانیم✌?️?

  2. حسينى says:

    تو کابوس تموم کاندیدایى
    آهاى مجید کنگانى?????

  3. امید says:

    درود بر آقای کنگانی.خیلی ها میدانند که حرفهای شما شعار نیست و حقیقت است.آرزوی موفقیت دارم براتون موفق و پیروز باشید.

  4. صفایی says:

    حاج مجید انشالله امسال دیگه نوبت شماست ما مردم کنگون امسال اتحاد خودمون رو نشون میدیم و بعد از سالها اولین کاندیدای کنگونی میفرستیم مجلس.

  5. دوست says:

    دردوبردکتراحمدی

  6. حسن خمیسی says:

    با سلام موفق باشی

  7. جابر says:

    اگه بزارن انشالله مجلس میره

    • عباس ش says:

      یعنی چه اگه بذارن؟مردم باید نظر بدن و اون را اگه دوست دارند بفرستند.شورای نگهبان هم این حق داره که بررسی قانونی کنه.رفیق

  8. ناشناس says:

    به نظر من الان که وقت انتخابات شده همه به فکر ملت و مردم وقشر زحمت کش و بیکاری افتادن
    قبل از این روزها این مشکل وجود نداشته
    ثلاث،در درج مطالب بین نماینده ها حق و انصاف رعایت نکردی

  9. کنگان says:

    فقط شیخ موسی احمدی

  10. دوراهکی says:

    از استاد حاج قاسم ابراهیمی همراه بادوستانم حمایت خواهیم کرد

  11. رضا says:

    فقط قاسم ابراهیمی صداقت داره و تمام.

  12. حفوقدان says:

    هرکه صحبتی داره اما تواین مرحله انتخاباتی تمام مردم کنگون یکدست میشن وبه کاندیدای خودشون رآی میدن این از همه نظرعاقلونه تر وبهتره ان شاالله

  13. مرتضی says:

    ما کنگانی ها،کنگانی را انتخاب میکنیم.زنده باد حاج مجید

  14. محسنی says:

    باسلام
    به حول وقوه اللهی راهی پاستور خواهی شد حاج مجید همه کنگان از شما حمایت خواهد کرد . ان شاء الله

    • اسماعیل says:

      فکر کنم منظورتون باید بهارستان بوده باشه نه پاستور!
      رییس جمهور میره پاستور!
      نماینده مجلس میره بهارستان!

  15. عون says:

    موفق باشند انشالله

  16. علی says:

    من به عنوان یه کنگانی به مجید کنگانی رای میدم ولی اگه مثل دوره قبل رد صلاحیت بشه به حمزه زبیری رای میدم چون تو دورانی که فرمانده سپاه کنگان بود واقعا واسه مردم کنگان کار کرد۰

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن