بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13971
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 اسفند 93 6:26 ب.ظ

پارک ساحلی گنجایش اسکان 2 هزار مسافر درشبانه روز دارد

شهر ساحلی بنک آماده استقبال از مسافران نوروز

شهردار بنک و مسئول خدمات سفرهای نوروزی اظهار داشت: تلاش برای زیباسازی شهر ساحلی بنک و ایجاد محیطی زیبا و بانشاط برای شهروندان و مهمانان از برنامه های مهم خدمات سفرهای نوروزی می باشد .

شهردار بنک و مسئول خدمات سفرهای نوروزی اظهار داشت: تلاش برای زیباسازی شهر ساحلی بنک و ایجاد محیطی زیبا و بانشاط برای شهروندان و مهمانان  از برنامه های مهم خدمات سفرهای نوروزی می باشد .
حسین صفایی افزود : شرایط و امکانات فراهم شده برای مهمانان نوروزی نسبت به سال های گذشته از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد .
وی افزود : از جمله مکان‌هایی که برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده: پارک بزرگ ساحلی که روزانه گنجایش ۲ هزار نفر جهت اسکان شبانه روزی پیش بینی گردیده – پارک کوهستانی واقع در مزار شهدای گمنام و امامزاده سید حسین  و پارک جنگلی و بوستان امام حسین (ع)از جمله محل های اسکان مسافران نوروزی خواهد بود و همچنین  مدارس : شهید بهشتی–شهید عبدی و  شهید زائریبه عنوان اسکان ثابت تدارک دیده شده است، آماده خدمات می باشند.
صفایی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری در شهر بنک تصریح کرد: امامزاده سید حسین و قبور شهدای گمنام، چاه قدیمی بنک با قدمتی ۴۰۰ ساله، پارک بزرگ ساحلی و سواحل نیلگون خلیج فارس- جنگل دریایی حرا واقع در شمال پارک ساحلی از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر می باشد.
وی مجهز کردن پارکینگ پارک ساحلی، نصب مجموعه‌های تفریحی ، مجموعه ورزشی ساحلی، امداد و نجات دریایی را از جمله اقدامات شهرداری بنک برای رفاه حال مسافران عنوان کرد.
وی اظهار داشت:  با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری جهت آماده سازی شهر بیش از پیش شده است.
  در حوزه عمران شهری  اجرای فاز اول تکمیل بلوار امام حسین (ع) که شامل اجرای سنگ جدول – سنگ فرش و موزائیک  می باشد – اجرای میدان ورودی شهر و نصب برج های نوری در بوستانهای محله ای و پارک ها –نصب مجموعه بازی پلیاتیلین کودکان در پارک ساحلی – شهدای گمنام و بوستانهای محله ای قبل از ایام نوروز از جمله فعالیتهای دیگر این واحد می باشد.
در حوزه خدمات شهری نیز شهرداری با آماده سازی شهر، نصب پرچم¬های و بنر،  رنگ آمیزی سنگ جداول خیابانها،آماده سازی آبخوری پارکها و سرویس های بهداشتی  که عموما پارکهای شهر را شامل می شود و تنظیف و شستشوی روزانه شهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می باشد.
در دیگر واحد ها، شهرداری با چاپ بنرهای بزرگ از تاریخ و طبیعت و راهنمایی مسافران  در ورودیها و سطح شهر و چاپ  ۳۰۰۰۰ برگ  بروشور نوروزی  آماده استقبال از میهمانان عزیز می باشند. 
صفایی با اشاره به تقارن پایان سال و عید نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) افزود : در پارک ساحلی و گلزار شهدای گمنام بعد از نماز مغرب و عشاء با همکاری هیئت امنا مساجد و حسینیه ها مراسم ویژه سوگواری برپا خواهد شد.
وی اظهار کرد: با فضاسازی مناسب، شهر باید رنگ مذهبی بگیرد و حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) حفظ شود.
شهردار بنک افزود: انتظاری که از شهروندان فرهیخته و میهمان دوست بنک همچون سالهای گذشته میرود آن است که بهارسبز طبیعت را با بهار چهره های شاد و لبخند های زیبای خود قرین سازند و میهمانان شهر خود را با خاطره های به یاد ماندنی همراهی وبدرقه نمایند و نیز در حفظ نظافت شهر و فضای سبز پارکها خادمین خود را در شهرداری یاری دهند.

وی از احداث میدان ورودی شهر، ساماندهی بلوار امام حسین (ع(، احداث چمن مصنوعی، اسفالت معابر، احداث بلوار غدیر، اجرای ادامه بلوار یادگار امام، بازگشایی خیابان ۲۴ متری شهدا، اجرای فاز سوم ساحل سازی و اجرای طاق ورودی پارک ساحلی به عنوان عمده فعالیت های این شهرداری در سال ۹۳ نام برد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. کنگونی says:

    باسلام
    ضمن تبریک سال نو به تمام دست اندرکاران خستگی ناپذیر ثلاث

    جناب آقای صفایی جای بسی خوشحالی است که مسئولینی چون شما در شهرستان داریم آوازه حضرتعالی در کل استان بابت زیباسازی و همچنی پیگیری هایتون پیرامون شهر بنک در استان پیچیده است آرزوی موفقیت و شادکامی برای حضرتعالی

  2. امید says:

    بله بنده نیز از آقای عبدالزهرا صفایی برای پیگیری و بهسازی بنک از ایشان متشکرم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن