بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14950
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 2 اردیبهشت 94 6:07 ب.ظ

منصوری خبر داد:

افزایش ۲۰۰ برابری سرعت تلفن همراه در استان بوشهر / اینترنت ۴G در عسلویه راه اندازی شد

اختصاصی ثلاث – مدیرکل پروژه ایرانسل گفت: در استان بوشهر سرعت نسل چهارم تلفن همراه ۲۰۰ برابر نسل دوم است.

 

به گزارش ثلاث؛ محمد رضا منصوری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال ۸۴ که مجوز اوپراتور نسل دوم به ایرانسل داده شد، این شرکت توانست با تمام توان در بازه زمانی کمتر از یک سال شبکه گسترده ای را راه‌اندازی کند.

وی افزود: در مرداد ماه ۹۳ نیز توافق‌نامه ارتقای به نسل سوم و چهارم به ایرنسل داده شد تا این اپراتور امروز در بیش از ۲۳۷ شهر و دهستان شبکه نسل سوم و در ۵۶ شهر، نسل چهارم تلفن همراه را به مشترکین خود عرضه کند.

وی گفت: خوشبختانه تمامی محدودیت‌های تکنولوژی در پروانه جدیدی که ایرانسل دریافت کرده، برداشته شده و این شرکت در زمینه تلفن همراه برای ارائه خدمات در تمامی زمینه‌ها هیچ محدودیتی ندارد.

منصوری با تشریح مزایای نسل جدید تلفن‌های همراه گفت: خدمات نسل چهارم شرکت ایرانسل برای نخستین بار در آبان ماه سال ۹۳ در شهر مشهد به هم‌وطنان عزیزمان ارائه و راه‌اندازی شد.

ضریب نفوذ تلفن همراه در استان بوشهر ۸۵ درصد است

مدیرکل پروژه ایرانسل افزود: در راستای توسعه این شبکه و تقویت آن در مناطق مهم و استراتژیک کشور، شرکت ایرانسل تصمیم به راه اندازی نسل چهارم تلفن همراه در منطقه اقتصادی انرژی عسلویه گرفت تا همراه با صنعتگران عزیز کشورمان با توسعه ITC در این منطقه به بالندگی و پیشرفت بیش از پیش صنعت و اقتصاد کشور کمک کند.

وی اظهار داشت: روز گذشته این اتفاق در شهر بوشهر و امروز در عسلویه رخ داد تا سه نقطه از استان زرخیز بوشهر از این تکنولوژی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ضریب نفوذ تلفن همراه در استان بوشهر ۸۵ درصد است، افزود: هم اکنون ۱۶۵ هزار نفر از اینترنت تلفن همراه بهره میبرند و ۱۳۰ هزار نفر کاربر اینترنت خانگی در استان بوشهر وجود دارند.

منصوری ضریب نفوذ اینترنت تلفن همراه در استان بوشهر را بالاتر از میانگین کل کشور دانست و اذعان داشت: استان بوشهر سی و ششمین استان از لحاظ تعداد کاربر اینترنت خانگی و چهارمین استان از لحاظ ضریب نفوذ اینترنت تلفن همراه در کشور است.

۹۹ درصد پوشش جمعیتی شبکه ایرانسل در استان بوشهر

وی افزود: در حال حاضر ۹۹ درصد پوشش جمعیتی شبکه ایرانسل در این استان وجود دارد و در این زمینه تلاش های گسترده اس صورت پذیرفته ، به طوری که تا کنون ۵ سکوی نفتی نیز توسط این شرکت در استان تحت پوشش قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۸ نماینده فروش در کل استان بوشهر فعالیت دارند که از این تعداد ۸ نماینده در عسلویه و ۱۲ نماینده در شهرستان کنگان به مشترکین ایرنسل خدمت رسانی می کنند.

وی در ادامه افزود: در سال جاری برنامه افزایش میزان پوشش شبکه نسل سوم تلفن همراه به ۵۰۰ شهر و دهستان و برخورداری ۱۲۰ شهر و دهستان از نسل چهارم تلفن همراه را داریم و تا پایان سال آن را اجرایی خواهیم کرد.

استان بوشهر دارای ۹ شهر و دهستان با پوشش نسل سوم تلفن همراه است

منصوری گفت: در حال حاضر استان بوشهر دارای ۹ شهر و دهستان با پوشش نسل سوم تلفن همراه است و سه شهر بوشهر، عسلویه و نخل تقی نیز از پوشش شبکه نسل چهارم تلفن همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: در استان بوشهر سرعت نسل چهارم تلفن همراه ۲۰ برابر نسل سوم و نسل چهارم ۲۰۰ برابر نسل دوم تلفن همراه است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن