بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18559
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 مرداد 94 9:29 ق.ظ

ماشین هفت میلیاردی در ایران + تصاویر

به گزارش ثلاث و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا باز هم آگهی فروش خودرو و این بار یک مک لارن p1 . فروشنده در توضیحات خودرو نوشته بدون محدودیت تردد در کشور (۶ماهه) . موتور ۳٫۸ لیتری . ۹۰۳ اسب بخار.سیستم ترمز akebono . فیبرکربن monocage . تحویل ۳۰روزه با پیش پرداخت […]

به گزارش ثلاث و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا باز هم آگهی فروش خودرو و این بار یک مک لارن p1 . فروشنده در توضیحات خودرو نوشته بدون محدودیت تردد در کشور (۶ماهه) . موتور ۳٫۸ لیتری . ۹۰۳ اسب بخار.سیستم ترمز akebono . فیبرکربن monocage . تحویل ۳۰روزه با پیش پرداخت ۳۵% . ضمانت باز خرید با کمترین افت قیمت ممکن . قیمت مقطوع هفت میلیارد تومان

اینهم ماشین هفت میلیاردی در ایران(+عکس)
اینهم ماشین هفت میلیاردی در ایران(+عکس)
خالی از لطف نیست اگر نگاهی دقیقتر به این هیولا بیاندازیم .
سیستم IPAS با یک دکمه بر روی فرمان فعال میشود که اجازه میدهد
اینهم ماشین هفت میلیاردی در ایران ! بله ، هفت میلیارد تومان ... (+عکس)
این بدین معنی است که نیروی
اینهم ماشین هفت میلیاردی در ایران ! بله ، هفت میلیارد تومان ... (+عکس)
باتری ها از سیستم خنک کننده ابداعی و بسیار پیشرفته ای بهره میبرند و در تمام شرایط عملکرد فوق العاده ای دارند. همچنین موتور الکتریکی با ایجاد گشتاور معکوس در زمان تعویض دنده موجب میشود دنده ها با سرعت بالا تر و لرزش و صدای کمتری تعویض شوند.

Power and Gearbox

همانطور که میدانید بسیاری از قسمت های
اینهم ماشین هفت میلیاردی در ایران ! بله ، هفت میلیارد تومان ... (+عکس)
آئرودینامیک مک لارن P1 بسیار فوق العاده و بی نظیر است! طراحی آئرودینامیک و اسپویلر DRS
اینهم ماشین هفت میلیاردی در ایران ! بله ، هفت میلیارد تومان ... (+عکس)
پری ویلیامز میگوید : ما از همان ابتدای کار هدف

P1

من کاملاً مطمئنم که P1 میتواند به اعداد ادعایی دست یابد.
اینهم ماشین هفت میلیاردی در ایران ! بله ، هفت میلیارد تومان ... (+عکس)
آئرودینامیکی

P1

مک لارن P1 از دیسک های ترمز سرامیک کربنی با یک لایه سطحی غنی از سیلیکون کاربید ساخت Akebono مجهز است که به صورت سفارشی برای مک لارن P1 ساخته شده و این نوع دیسک تا قبل از این بر روی هیچ اتومبیل دیگری استفاده نشده است. این دیسک ها از نظر ترمز گیری ، مقاومت حرارتی و خنک کاری عملکرد بسیار بالایی دارند و همچنین از وزن بسیار کم و عمر بسیار بالایی برخوردارند. مواد به کار رفته در این دیسک ها برای اولین بار در موشک فضایی آریان دیده شده است…

لیست مشخصات :

موتور بنزینی :

مشخصات : ۳٫۸ لیتری V8 با زاویه ۹۰ درجه مجهز به دو توربو شارژر

بوست توربو : ۲٫۴ بار

نسبت نیرو به حجم : ۱۹۱ اسب بخار به ازای هر لیتر

قدرت : ۷۲۷ اسب بخار در دور موتور ۷۵۰۰rpm

گشتاور : ۷۲۰ نیوتن-متر در دور موتور ۴۰۰۰rpm

نوع نصب : موتور میانی – به صورت طولی

 

موتور الکتریکی :
قدرت : ۱۷۶ اسب بخار
گشتاور : ۲۶۰ نیوتن-متر
وزن : ۲۶ کیلوگرم

 

مجموع دو موتور :
قدرت : ۹۰۳ اسب بخار
گشتاور : ۹۰۰ نیوتن-متر

پک باتری :

 

نوع : لیتیوم-یون (lithium-ion)

تعداد سلول : ۳۲۴ عدد

وزن : ۹۶ کیلوگرم

عمر مفید : ۱۰ سال

سایر مشخصات :

طی مسافت در حالت تمام الکتریکی : ۲۰ کیلومتر  با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت

گاز CO2 خروجی : ۱۹۴ گرم در هر کیلومتر!

مصرف سوخت : ۸٫۳ لیتر در هر صد کیلومتر!

گیربکس : ۷ دنده دابل کلاچ مجهز به شیفتر های پدالی (با سرعت تعویض ۵۰ میلی ثانیه!)

نوع انتقال قدرت : دیفرانسیل عقب

ترمز : دیسکهای سرامیک کربنی با لایه سطحی سیلیکون کاربید

میزان دانفورس : ۶۰۰ کیلوگرم در سرعت ۲۵۷ کیلومتر در ساعت

ضریب درگ : ۰٫۳۴Cd

وزن کلی سیستم هایبرید : ۱۷۰ کیلوگرم

وزن خشک : ۱۳۹۵ کیلوگرم

نسبت نیرو به وزن : ۶۴۷ اسب بخار بر تن

طول : ۴۵۹۰ میلیمتر

عرض : ۱۹۴۶ میلیمتر

ارتفاع : ۱۱۷۰ میلیمتر

فاصله بین دو محور : ۲۶۷۰ میلیمتر

چرخ ها : ۱۹ اینچ(جلو) – ۲۰ اینچ(عقب)

تایر ها : ۲۴۵/۳۵ ZR19 (جلو) –  ۳۱۵/۳۰ ZR20 (عقب) – از نوع پیرلی P Zero Rosso Corsa

قیمت : ۸۶۶,۰۰۰ پوند

سر مهندس طراحی : دن پری ویلیامز

سرپرست طراحی : فرانک استفنسن

 

انواع حالت ها :

حالت های رانندگی : Normal ، Sport ، Track ، Race و E-Mode

ارتفاع اسپویلر : بسته ، ارتفاع ۱۲۰mm و ارتفاع ۳۰۰mm

زاویه اسپویلر : حالت عادی – تغییر زاویه جهت کاهش درگ در حالت DRS – تغییر زاویه جهت افزایش دانفورس عقب و افزایش درگ در ترمزگیری های شدید

فلپ های سپر جلو : تغییر زاویه بین ۰ تا ۶۰ درجه

 

سیستم RCC : کاهش ۵۰ میلیمتر از ارتفاع شاسی در حالت ریس

 

شتاب و سقف سرعت :

۰-۱۰۰ : ۲٫۷ ثانیه

۰-۱۶۰ : ۴٫۷ ثانیه

۰-۲۰۰ : ۶٫۸ ثانیه

۰-۳۰۰ : ۱۶٫۵ ثانیه

طی مسافت ۴۰۰ متر : ۹٫۸ ثانیه و با سرعت ۲۳۹ کیلومتر در ساعت

سقف سرعت : ۳۵۰ کیلومتر در ساعت (به صورت الکترونیکی محدود شده)

 

ترمز گیری :

۱۰۰-۰ : ۳۰٫۲ متر

۲۰۰-۰ : ۱۱۶ متر

۳۰۰-۰ : ۲۴۶ متر

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن