به گزارش ثلاث و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا باز هم آگهی فروش خودرو و این بار یک مک لارن p1 . فروشنده در توضیحات خودرو نوشته بدون محدودیت تردد در کشور (۶ماهه) . موتور ۳٫۸ لیتری . ۹۰۳ اسب بخار.سیستم ترمز akebono . فیبرکربن monocage . تحویل ۳۰روزه با پیش پرداخت […]
به گزارش ثلاث و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا باز هم آگهی فروش خودرو و این بار یک مک لارن p1 . فروشنده در توضیحات خودرو نوشته بدون محدودیت تردد در کشور (۶ماهه) . موتور ۳٫۸ لیتری . ۹۰۳ اسب بخار.سیستم ترمز akebono . فیبرکربن monocage . تحویل ۳۰روزه با پیش پرداخت ۳۵% . ضمانت باز خرید با کمترین افت قیمت ممکن . قیمت مقطوع هفت میلیارد تومان
مک لارن P1 از دیسک های ترمز سرامیک کربنی با یک لایه سطحی غنی از سیلیکون کاربید ساخت Akebono مجهز است که به صورت سفارشی برای مک لارن P1 ساخته شده و این نوع دیسک تا قبل از این بر روی هیچ اتومبیل دیگری استفاده نشده است. این دیسک ها از نظر ترمز گیری ، مقاومت حرارتی و خنک کاری عملکرد بسیار بالایی دارند و همچنین از وزن بسیار کم و عمر بسیار بالایی برخوردارند. مواد به کار رفته در این دیسک ها برای اولین بار در موشک فضایی آریان دیده شده است…
لیست مشخصات :
موتور بنزینی :
مشخصات : ۳٫۸ لیتری V8 با زاویه ۹۰ درجه مجهز به دو توربو شارژر
بوست توربو : ۲٫۴ بار
نسبت نیرو به حجم : ۱۹۱ اسب بخار به ازای هر لیتر
قدرت : ۷۲۷ اسب بخار در دور موتور ۷۵۰۰rpm
گشتاور : ۷۲۰ نیوتن-متر در دور موتور ۴۰۰۰rpm
نوع نصب : موتور میانی – به صورت طولی
پک باتری :
نوع : لیتیوم-یون (lithium-ion)
تعداد سلول : ۳۲۴ عدد
وزن : ۹۶ کیلوگرم
عمر مفید : ۱۰ سال
طی مسافت در حالت تمام الکتریکی : ۲۰ کیلومتر با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت
گاز CO2 خروجی : ۱۹۴ گرم در هر کیلومتر!
مصرف سوخت : ۸٫۳ لیتر در هر صد کیلومتر!
گیربکس : ۷ دنده دابل کلاچ مجهز به شیفتر های پدالی (با سرعت تعویض ۵۰ میلی ثانیه!)
نوع انتقال قدرت : دیفرانسیل عقب
ترمز : دیسکهای سرامیک کربنی با لایه سطحی سیلیکون کاربید
میزان دانفورس : ۶۰۰ کیلوگرم در سرعت ۲۵۷ کیلومتر در ساعت
ضریب درگ : ۰٫۳۴Cd
وزن کلی سیستم هایبرید : ۱۷۰ کیلوگرم
وزن خشک : ۱۳۹۵ کیلوگرم
نسبت نیرو به وزن : ۶۴۷ اسب بخار بر تن
طول : ۴۵۹۰ میلیمتر
عرض : ۱۹۴۶ میلیمتر
ارتفاع : ۱۱۷۰ میلیمتر
فاصله بین دو محور : ۲۶۷۰ میلیمتر
چرخ ها : ۱۹ اینچ(جلو) – ۲۰ اینچ(عقب)
تایر ها : ۲۴۵/۳۵ ZR19 (جلو) – ۳۱۵/۳۰ ZR20 (عقب) – از نوع پیرلی P Zero Rosso Corsa
قیمت : ۸۶۶,۰۰۰ پوند
سر مهندس طراحی : دن پری ویلیامز
سرپرست طراحی : فرانک استفنسن
انواع حالت ها :
حالت های رانندگی : Normal ، Sport ، Track ، Race و E-Mode
ارتفاع اسپویلر : بسته ، ارتفاع ۱۲۰mm و ارتفاع ۳۰۰mm
زاویه اسپویلر : حالت عادی – تغییر زاویه جهت کاهش درگ در حالت DRS – تغییر زاویه جهت افزایش دانفورس عقب و افزایش درگ در ترمزگیری های شدید
فلپ های سپر جلو : تغییر زاویه بین ۰ تا ۶۰ درجه
سیستم RCC : کاهش ۵۰ میلیمتر از ارتفاع شاسی در حالت ریس
شتاب و سقف سرعت :
۰-۱۰۰ : ۲٫۷ ثانیه
۰-۱۶۰ : ۴٫۷ ثانیه
۰-۲۰۰ : ۶٫۸ ثانیه
۰-۳۰۰ : ۱۶٫۵ ثانیه
طی مسافت ۴۰۰ متر : ۹٫۸ ثانیه و با سرعت ۲۳۹ کیلومتر در ساعت
سقف سرعت : ۳۵۰ کیلومتر در ساعت (به صورت الکترونیکی محدود شده)
ترمز گیری :
۱۰۰-۰ : ۳۰٫۲ متر
۲۰۰-۰ : ۱۱۶ متر
۳۰۰-۰ : ۲۴۶ متر
متن
بسام کریمی- من بی ثوادم و این مهمترین ...
مش مختار گفت: چته ملا مُنگ الدین اول ...
ندارد روغنی فانوس فرهنگ در این ...
از آسانسور که برگردند برمی گردند ...
بسام کریمی: وقتی در سال ۲۰۱۶ میلادی ...
یه صبح دیگه و یه سلام دوباره به همه شما ...
بسام کریمی (هامور) و اما امروزه ...
خب حضار گرانقدر... همه شما با بیوگرافی ...
ایهاالناس... دولتمردان گرام، سران ...
آقا من اعتراض دارم… یعنی نه تنها من ...