بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21328
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 6 مهر 94 12:17 ب.ظ

طارمی خودش را ممنوع المصاحبه کرد

به نظر می رسد این اقدام طارمی می تواند مانع از برخی تلاش ها برای کشاندن وی به حاشیه های زرد فوتبالی شود، فوتبالیستی که یک فصل شماره ۱۷ مهدوی کیا را به تن کرده، باید الگوی اخلاقی اش هم این بازیکن باشد و به دور از هر گونه حاشیه ایی فوتبالش را بازی کند. […]

به نظر می رسد این اقدام طارمی می تواند مانع از برخی تلاش ها برای کشاندن وی به حاشیه های زرد فوتبالی شود، فوتبالیستی که یک فصل شماره ۱۷ مهدوی کیا را به تن کرده، باید الگوی اخلاقی اش هم این بازیکن باشد و به دور از هر گونه حاشیه ایی فوتبالش را بازی کند.

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/7/5/651542_474.jpgخلیج فارس: مهدی طارمی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش سعی کرد به حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های مطرح شده طی روزهای اخیر پاسخ بدهد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس مهاجم بوشهری پرسپولیس ضمن تکذیب اعتراضش به پنالتی زدن بنگستون به عنوان هم تیمی اش در بازی تراکتورسازی، خودش را تا پایان داربی ممنوع‌المصاحبه کرده است.

همه چیز از گفت و گو با دوربین برنامه نود در پایان بازی با تراکتورسازی شروع شد.آنجا که خبرنگار نود از طارمی سوال کرد مگر شما پنالتی زن اول پرسپولیس نیستید؟حرفی که طارمی خیلی ساده جوابش را داد:«بله من پنالتی زن اول هستم.»

همین اظهار نظر کافی بود تا برداشت های متفاوتی شود و حرفهای طارمی بازتاب های زیادی داشته باشد.کار حتی به جایی رسید که برانکو هم علیه گلزن اول تیمش موضع گرفت و گفت اگر او ناراحت هست بقیه پرسپولیسی ها خوشحالند.

ستاره این روزهای پرسپولیس شاید واقعا منظوری از حرفی که زده نداشته و درعین سادگی جواب یک سوال را داده است.چون در حقیقت او پنالتی زن اول پرسپولیس است و طارمی حقیقت را گفته است. البته او باید کمی خویشتن دار باشد و بتواند خودش را کنترل کند تا مبادا به پرخاشگری میل پیدا نکند.

طارمی راه درازی دارد و تاکنون هم حاشیه ای جدی نداشته، اما انتظار می رود کسی که یک فصل شماره ۱۷ مهدوی کیا را به تن کرده الگوی اخلاقی اش هم این بازیکن باشد و به دور از هر گونه حاشیه ایی فوتبالش را بازی کند و فقط و فقط به موفقیتش فکر کند.از این رو شاید تصمیم اخیرش برای ممنوع المصاحبه کردن خودش تا بازی دربی می تواند به به این هدف کمک کند.

متن منتشرشده از سوی مهدی طارمی در اینستاگرام را می خوانید:

با سلام به همه هواداران عزیز. لازم دیدم چند نکته را از این طریق اعلام نمایم.

اول اینکه خبر پیشنهاد اودینیزه و السد قطر به من جوک بود. نمی دانم این خبرها از کجا سرچشمه می گیرند که خودم بی خبرم.

دوم اینکه با تمام احترامی که برای اهالی رسانه قایلم متاسفانه مصاحبه هایی از خودم در برخی سایتها و خبرگزاری ها و روزنامه ها می خوانم که برای خودم هم تازگی دارند. مثلا از قول من تیتر میزنند من رونالدو و نوراللهی جرارد است! بعد که مصاحبه را میخوانی چنین چیزی در آن نیست. جالب اینکه حرف نزده من را تحلیل می کنند و درباره آن از دیگران نظر خواهی می نمایند.

فلان خبرنگار در راهرو ورزشگاه با من سلام علیک می کند همان شب مصاحبه ۳ هزار کلمه ای از من منتشر می کند و وقتی پیگیری می کنم می گوید سردبیر به من گفته اگر مصاحبه طارمی را نداشته باشی اخراجت میکنم!

سوم اینکه از قول من نوشته اند بابت اینکه پنالتی زن بازی با تراکتور نبودم ناراحتم. همه آنهایی که من را می شناسند می دانند چنین ادبیاتی ندارم. سرمربی تیم تشخیص می دهد چه کسی پنالتی زن اول باشد و هیچگاه به خودم اجازه نمی دهم پایم را از حریمم فراتر بگذارم. از گل به خودی حریفان که منجر به برد تیمم شود هم خوشحال می شوم چه برسد به گلزنی همبازیانم.

نکته آخر بازهم با احترام به همه اهالی رسانه تا پایان دربی خودم را ممنوع المصاحبه کرده ام و درج هرگونه مصاحبه از قول من پیشاپیش تکذیب می شود. امیدوارم همواره پرسپولیس دراوج باشد. یا حق

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن