بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21356
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 مهر 94 1:58 ب.ظ

گسترگی ماموریت و فضای کاری پلیس بسیار بالاست

ثلاث- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان گفت: در بین تمام سازمانها و نهادها، کمتر سازمانی را می توان یافت که به اندازه پلیس گستردگی ماموریت و فضاهای کاری داشته باشد.

به گزارش ثلاث، نخستین نشست پلیس شهرستان کنگان با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی به ریاست سرگرد فرهاد آراوند جانشین فرماندهی انتظامی برگزار شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان در این جلسه گفت: این نسشت با هدف اجرایی کردن برنامه ها به مناسبت هفته ناجا برگزار شده تا مراتب همکاری خود را در راستای همکاری­های مشترک با سازمانها، دستگاهها و نهاد های دولتی، خصوصی و مردم نهاد اعلام نماییم.

وی افزود: برنامه مهمی در هفته ناجاداریم که به اطلاع دوستان می رسانم شعار هفته ناجا در سال جاری اقتدار پلیس؛ همدلی و همزبانی، امنیت وآرامش می باشد که در این هفته برنامه های مختلفی تدارک دیده ایم.

آراوند با اشاره که به چند نمونه از این برنامه ها اظهار داشت: برگزاری کلاسهای آموزشی و آسیب های اجتماعی؛ حضور کارشناسان در مدارس و مساجد و ادارات دولتی؛ جلسه ملاقات مردمی ؛ اجرای مسابقات ورزشی؛ ویزیت پزشک رایگان به مناسبت هفته ناجا در سطح شهربه مدت سه روز ؛ برگزاری نمایشگاه عکس و آسیب های اجتماعی و دیدار با خانواده شهدا ناجا بخشی از برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجا است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان با اشار ه به بحث همکاری روابط عمومی ها با پلیس عنوان کرد: در هر اداره دولتی، روابط عمومی ها، پل ارتباطی دستگاهها با یکدیگر و آحاد جامعه هستند. دنیای امروز دنیای گفتگو و تعامل است و روابط عمومی ها در جایگاه کانال ارتباط ادارات می توانند نقش فعالی داشته باشند و دستیابی به اهداف مشترک درون و برون سازمانی داشته باشند.

سرگرد آراوند اضافه کرد: در بین تمام سازمانها و نهادها، کمتر سازمانی را می توان یافت که به اندازه پلیس گستردگی ماموریت و فضاهای کاری داشته باشد، به گونه ای که حضور پلیس از صفر مرزی ت اقلب شهر و حتی برون از مرزهای کشور حاکی از تنوع وظایف و اهمیت این سازمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها آینه تمام نمای سازمان خود هستند و تعامل آنها با پلیس باعث ارتقای سطح کمی وکیفی امنیت در جامعه می شود؛ بنابراین افزایش تعاملات بین پلیس با آنها باید استمرار داشته باشد.

ستوان یکم اسدالله حقیقت منش معاونت اجتماعی و اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان نیز در این نشست گفت: در حوزه برقراری ارتباط و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی برون سازمانی، آماده گسترش همکاری با تمام دستگاهها می باشیم.

وی افزود: برنامه های متعددی در هفته ناجا داریم؛ از روابط عمومی ها درخواست دارم تا در حد توان و در چهار چوب قوانین سازمانی خود با پلیس همکاری لازم داشته باشند. امنیت و بر قراری نظم و آرامش در جامعه مستلزم همکاری و احساس مسئولیت در تک تک افراد است که رسیدن به این جایگاه نیاز به فرهنگ سازی است.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان ادامه اد: امنیت و آرامشی که امروزه شاهد آن هستیم به آسانی به دست نیامده بلکه با رشادت ها، ایثارگریها و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان و دلسوزان حاصل شده است که از جان و مال خود برای سرافرازی و عزت این کشور گذشتند تا امروز با آبرو و افتخار در دنیا زندگی کنیم ما هم مدیون آن عزیزان هستیم

حقیقت منش اظهار داشت: پلیس با توجه به ماموریت هایی که بر عهده دارد در پیشگیری از آسیب ها های اجتماعی و فرهنگی ورود پید ا می کند و آماده انعقاد تفاهم نامه همکاری با ارگانهایست که ماموریت و اهداف سازمانی مشترک با ناجا را دنبال می کنند که با توجه به اقداماتی که از قبل صورت گرفته در هفته ناجا با تعدادی از آنها تفاهم نامه امضاه خواهد شد.

IMG_3712 [640x480] IMG_3718 [640x480] IMG_3729 [640x480] سرگرد فرهاد آراوند IMG_3734 [640x480]

نظرات

  1. عبدالله says:

    سلام . با عرض خسته نباشید. وتشکر از زحمات شبانه روزی تان، اگر ممکن است درخصوص برخی کفتربازی ها برپشت با م تعداد معدوی از منازل که موجب سلب آرامش همسایه می شود تذکر بدهید … متشکرم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن