بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21932
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 مهر 94 12:37 ب.ظ

سرانه ورزشی بوشهر به ۱٫۱۴ متر می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر با اشاره به اینکه هم اکنون سرانه ورزشی استان کمتر از یک مترمربع است گفت: با به بهره برداری رسیدن تمامی پروژه های ورزشی سالجاری، این میزان به ۱٫۱۴ مترمربع افزایش می یابد. به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس احمد بهروزیان فر در نشست بزرگداشت روز تربیت […]

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر با اشاره به اینکه هم اکنون سرانه ورزشی استان کمتر از یک مترمربع است گفت: با به بهره برداری رسیدن تمامی پروژه های ورزشی سالجاری، این میزان به ۱٫۱۴ مترمربع افزایش می یابد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس احمد بهروزیان فر در نشست بزرگداشت روز تربیت بدنی و ورزش افزود: فضای ورزشی استان بوشهر ۷۷۶ هزار متر مربع است که از این مساحت ۱۴۱هزار مترمربع فضای سرپوشیده و مابقی روباز است.

وی بیان کرد: انتظار می رود با بهره برداری از ۹ سالن دیگر تا پایان سالجاری تعداد سالن های استان به ۱۲۰ سالن با متراژ ۱۵۶ هزار مترمربع برسد.

وی یادآور شد: با احداث زمین چمن مینی فوتبال برای روستاهای بالا ۵۰۰ نفر جمعیت و ۳۷ شهر استان بوشهر از نیمه دوم سال گذشته تا پایان سالجاری فضاهای ورزشی چمنی استان با رشد ۹۱ درصدی به ۷۸۰ هزار مترمربع افزایش می یابد.

بهروزیان فر بیان داشت: استخر کوثر شهر بوشهر به عنوان تنها استخر استاندارد استان نیز پس از گذشت پنج سال تعطیلی ۹۰ درصد آن نوسازی شده و طی ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به پروژه های در دست احداث این اداره کل عنوان کرد: ۲۲ سالن ورزشی که هفت سالن آن شهری و ۱۵ سالن آن نیز روستایی است از جمله پروژه های در دست احداث است.

وی گفت: پنج زمین چمن، هفت استخر ورزشی، سه خوابگاه ویژه ورزشکاران، پنج سکوی تماشاچی و دو ساختمان سرایداری از دیگر پروژه های در دست احداث استان بوشهر است.

 

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن