بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27512
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 اردیبهشت 95 3:05 ب.ظ

قتبری خبر داد

نهادهای برتر در ارزیابی شاخص های حقوق مصرف کننده مشخص شدند

اختصاصی ثلاث- نهادهای برتر در ارزیابی شاخص های حقوق مصرف کننده مشخص شدند

محمد علی قنبری رئیس روابط عمومی فرمانداری شهرستان کنگان طی گفتگویی کوتاه با خبرنگار ثلاث خبر داد: بر اساس شاخص های ارزیابی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شهرستان کنگان، اداره امور مالیاتی با ۸۶ امتیاز – تامین اجتماعی با۸۵ امتیاز و شهردا ری کنگان با ۸۴ امتیاز با کسب بیشترین امتیاز به عنوان ادارات برتر در زمینه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان انتخاب شدند.

وی افزود: ادارات فوق با هماهنگی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان و شهرستان در فرمانداری از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. شهروند says:

    بله فرمانداری کنگان باید هم یکی مثل قنبری روابط عمومیش باشه.
    وای بر ما مردم کنگان.
    متاسفانه همه ادارات ما شده باند بازی برای یه افراد خاص.

  2. کنگان says:

    لطفاً سری به پارک ناخدابزنید ببینیدیکمشت وسایل بازی خراب دست دو میارن رنگ میکنند بجای نو خورد مردم میدن کودکان شهر درمعرض خطرند مسول کیست آقایی غیربومی مسول این وسایل بازی کودکان است شهرداری میگه مجوز نداره استاندارد مسول رسیدگی است طرف هم بجای رفع مشکل زبونی داره ۱۰ متر انگار از طرف کسی تو شورا یا استاندارد یا شهرداری حمایت میشه
    ممکنه بگید این مورد هم بررسی بشه فردا آگه مشکل برای فردی پیش بیاد کی جوابگو است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن