بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28051
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 خرداد 95 8:42 ق.ظ

دستگیری قاتل زن جمی/ انگیزه سرقت طلاجات

ثلاث: طی روزهای گذشته خبری مبنی بر کشف جسد متلاشی یک زن در شهرستان جم رسانه ای شد که حالا فرمانده انتظامی استان خبر از دستگیر قاتل ۲۵ ساله آن داد.

ثلاث: طی روزهای گذشته خبری مبنی بر کشف جسد متلاشی یک زن در شهرستان جم رسانه ای شد که حالا فرمانده انتظامی استان خبر از دستگیر قاتل ۲۵ ساله آن داد.

به گزارش ثلاث سایت خلیج فارس به نقل فرمانده انتظامی استان بوشهر نوشت: با تحقیقات صورت گرفته، بامداد امروز (دوشنبه) قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در خصوص این حادثه اظهار داشت: ۲۲ اردیبهشت ماه سالجاری، خانمی ۳۷ ساله به هویت “س” در شهر جم از خانه خارج شده و برنمی گردد که در پی آن پرونده‌ای تحت عنوان مفقودی در پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل می شود.

به گفته وی، نهایتا ۸ روز بعد از تشکیل پرونده، جسد این خانم در شرایطی که متلاشی و غیرقابل شناسایی بود، در یکی از کوههای اطراف جم کشف شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: با مشخص شدن سرقت زیورآلات این زن، تحقیقات بعدی پلیس آگاهی جم به شکل تخصصی دنبال شد که به شناسایی قاتل فراری به هویت “م-ه” منجر شد.

این مقام انتظامی  افزود: قاتل ۲۵ ساله که اهل استان همجوار بوده و در جم به کارگری اشتغال داشتت، انگیزه خود را سرقت زیورآلات مقتول عنوان کرده و در اعترافات اولیه گفته که با کشاندن این خانم به محلی خلوت، وی را خفه کرده و طلاجاتش را سرقت نمودم، سپس در شهر شیراز با قیمت ۵ میلیون تومان به فروش رساندم.

سردار عباس زاده از همکاری دادستان جم در دستگیری این قاتل تشکر کرد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. امید says:

    آخه مردک احمق تو چه حیوونی هستی که بخاطر ۵ میلیون جون یه انسان رو میگیری؟

  2. دینا says:

    ما یه زنبور نیشمون میزنه, با ترس و لرز میخایم بکشیمش,,,,اوقت بعضیا چ راحت آدم میکشن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن