بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28107
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 خرداد 95 8:41 ق.ظ

آغاز دوباره بارش‎ها در کشور +جدول

براساس آخرین داده های هواشناسی، امروز در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتفاعات شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق پیش بینی می شود. ثلاث: براساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی در روزِ دوشنبه در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتفاعات شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و […]

براساس آخرین داده های هواشناسی، امروز در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتفاعات شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق پیش بینی می شود.

ثلاث: براساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی در روزِ دوشنبه در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتفاعات شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق پیش بینی می شود. سه شنبه سامانه بارشی از شمال غرب کشور وارد خواهد شد و در شمال غرب، غرب و بتدریج دامنه های البرز ابرناکی، رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.
این سامانه در روز چهارشنبه در دامنه های البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق فعال خواهد بود. 
در ۲۴ ساعت آینده در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید توام با گردوخاک پیش بینی می شود. خلیج فارس نیز در روز دوشنبه مواج خواهد بود. در بعد از ظهر دوشنبه با تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق ، احتمال وقوع گردوخاک در جنوب غرب و پاره ای از مناطق غرب در روز سه شنبه وجود دارد.
بیشینه و کمینه تهران به ترتیب   ۳۰ و   ۱۷ می باشد.
بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمال غرب و شمال شرق
بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمال غرب و شمال شرق

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن